BBR 1:18 Discussie-topic

Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18

Bericht door NetForce84 »

NetForce84 schreef:
Straetos schreef:458 GT2 vanaf nu te koop bij BBR

http://i851.photobucket.com/albums/ab78 ... _1_jpg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hier op het forum al gezien dat sommige mensen uit Nederland dit model al in hun bezit hebben.
Ik hier in België heb dit model ook besteld (bij miniaturen De Kimpe) maar heb van Robert nog geen mailtje gekregen dat het model al binnen is...

Iemand een idee hou dit zou komen?
Tot op heden heb ik mijn 458 GT2 van 24H Le Mans 2011 AF CORSE nog altijd niet ontvangen.... :cry:
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: BBR 1:18

Bericht door tim1803 »

Hallo,

Als je wilt mag je die van mij kopen.
Heb hem hier nieuw in doos staan.
Heb me de P1834DV besteld met de plexi kap.

Mvg

Tim
NetForce84 schreef:
NetForce84 schreef:
Straetos schreef:458 GT2 vanaf nu te koop bij BBR

http://i851.photobucket.com/albums/ab78 ... _1_jpg.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hier op het forum al gezien dat sommige mensen uit Nederland dit model al in hun bezit hebben.
Ik hier in België heb dit model ook besteld (bij miniaturen De Kimpe) maar heb van Robert nog geen mailtje gekregen dat het model al binnen is...

Iemand een idee hou dit zou komen?
Tot op heden heb ik mijn 458 GT2 van 24H Le Mans 2011 AF CORSE nog altijd niet ontvangen.... :cry:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

Ga nog wat afwachten en misschien Robert nog eens een mailke sturen.
Waarschijnlijk zal hij binnenkort hier in België wel beschikbaar zijn... blijkbaar gaat het in Nederland wel wat sneller :whistle:
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door tim1803 »

mocht je je bedenken voor €299,- kun je hem hebben
NetForce84 schreef:Ga nog wat afwachten en misschien Robert nog eens een mailke sturen.
Waarschijnlijk zal hij binnenkort hier in België wel beschikbaar zijn... blijkbaar gaat het in Nederland wel wat sneller :whistle:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

tim1803 schreef:mocht je je bedenken voor €299,- kun je hem hebben
NetForce84 schreef:Ga nog wat afwachten en misschien Robert nog eens een mailke sturen.
Waarschijnlijk zal hij binnenkort hier in België wel beschikbaar zijn... blijkbaar gaat het in Nederland wel wat sneller :whistle:
Ik hou je op de hoogte :)
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door rpi »

Als het via een importeur komt kan het wel langer duren ja. Heb zelf dit model al een tijdje staan, samen met de Dunlop versie. De modellen zijn het wachten wel waard in ieder geval.

Ik krijg ze van BBR rechtstreeks en die zijn geheel augustus gesloten geweest vanwege vakantie. Ik kreeg ze nog binnen voor hun vakantie gelukkig. Maar ze zijn weer aan de slag in Italië, dus zullen ze ook bij de Kimpe spoedig arriveren lijkt me.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

rpi schreef:Als het via een importeur komt kan het wel langer duren ja. Heb zelf dit model al een tijdje staan, samen met de Dunlop versie. De modellen zijn het wachten wel waard in ieder geval.

Ik krijg ze van BBR rechtstreeks en die zijn geheel augustus gesloten geweest vanwege vakantie. Ik kreeg ze nog binnen voor hun vakantie gelukkig. Maar ze zijn weer aan de slag in Italië, dus zullen ze ook bij de Kimpe spoedig arriveren lijkt me.
Dus we leven op goede hoop.... :roll:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

Volgende maand is het een jaar geleden dat ik mijn BBR FERRARI 458 ITALIA GT2 24U LEMANS 2011 besteld heb en tot op heden nog niets ontvangen :evil: :cry: :evil: :cry:
Foto:

Afbeelding

Is dit normaal?
Zou ik misschien nog eens een mailtje sturen bij wie ik hem besteld heb nl. bij Robert? (of komt dat te opdringerig over)
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door subarufreak »

doe maar, ik doe dat ook zu, vragen of er al nieuws is
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door Ferrari10flrb »

Ik zou ook eens rechtstreeks bij BBR informeren. Heb dit ook meegemaakt met een 1/43. Besteld, wachten, wachten en nog eens wachten.

Vervolgens BBR gemaild, bleek dat model uitverkocht was en dat er wat mis gegaan was bij de bestelling. Heb toen hetzelfde model op Ebay gekocht voor een aanzienlijk lager bedrag. Maar kreeg vervolgens een mail dat BBR toch nog het model had. Toen hoefde het dus niet meer.
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door tim1803 »

Had je dan toch maar mijn aanbod toen aangenomen.
Succes.

Groetjes
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

Vraagje

Iemand een idee hoe je een BBR van zijn bodemplaat kan losvijzen?
Blijkbaar zitten de vijzen verborgen onder een stuk leder dus kan er niet rechtstreeks aan, en dat leder zit tamelijk goed vastgeplakt.

Ik heb het over dit model:
Afbeelding

Bedankt
Gebruikersavatar
exit
Berichten: 1865
Lid geworden op: za 06 dec 2008 10:52
Locatie: Antarctica
Contacteer:

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door exit »

onderaan 'voelen' waar de gaatjes zitten en daar een gaatje doorsteken met schroevendraaier en losvijzen dan
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door NetForce84 »

Denk ook dat dat het beste zal zijn.
Het zou spijtig zijn moest ik de bodemplaat naar de vaantjes helpen door dat leder eraf te trekken.
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: BBR 1:18 Discussie-topic

Bericht door a vd winkel »

aan de onderzijde zit vaak een soort van vilt en geen leer... met een scherp mesje op de plaats waar je het gaatje voelt kruislings insnijden en losdraaien die schroef... als je daarna gereed bent wijkt het viltpapier weer terug en je ziet zelfs niet eens een gat... heb ik zelf ook gedaan met het omdraaien op haar sokkel van de LaFerrari, zodat ie beter stond in haar vitrine...
Plaats reactie