Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hermanwiegerman schreef:Bij mijn weten mocht in ieder land een prominente rijder demo-rondjes in deze auto rijden toch?
klopt maar volgens mijn weten is jan lammers de enige Nederlander die in de democar gereden heeft
en toen was het in Rotterdam met de Bavaria City racing in 2008
TestaRossa schreef:Gaat Amalgam eigenlijk ook seizoen 2008/2009 uitbrengen met de Ferrari A1GP's ?!
A1GP Ferrari 2008 car
Amalgam is nog druk in de weer om met Ferrari rond te krijgen dat zij de Ferrari A1GP auto mogen uitbrengen. Daar Amalgam de rechten van A1GP hebben is het zo en zo uitgesloten dat Hotwheels de Ferrari A1GP gaat uitbrengen. Wat betreft Amalgam zijn ze klaar met onderhandelen met Ferrari en wachten ze nu op antwoord van Ferrari.
TestaRossa schreef:Gaat Amalgam eigenlijk ook seizoen 2008/2009 uitbrengen met de Ferrari A1GP's ?!
A1GP Ferrari 2008 car
Amalgam is nog druk in de weer om met Ferrari rond te krijgen dat zij de Ferrari A1GP auto mogen uitbrengen. Daar Amalgam de rechten van A1GP hebben is het zo en zo uitgesloten dat Hotwheels de Ferrari A1GP gaat uitbrengen. Wat betreft Amalgam zijn ze klaar met onderhandelen met Ferrari en wachten ze nu op antwoord van Ferrari.
van een website die ik hier niet mag noemen
en in de schaal 1:18 heeft auto art de rechten van de a1gp
hier is een foto van 2 jaar geleden van het demo model
en er is aangekondigd dat taem China binnen kort gaat uitkomen ??
maar of dat nog dit jaar nog uit komt ??
Tjah, bij de A1GP ligt alles op zijn gat zo lijkt het wel. De modellen van Amalgan vond ik niet zo briljant, voor de achterbanden zijn zwaar r*k. Ik zweer persoonlijk bij Minichamps, maar die hebben hun focus bij F1 liggen.... Hopelijk binnenkort weer eens wat goed nieuws rond deze klasse, zowel in het kader van de 1:1 als de modellen