Ja maar de Ferrari's komen gewoon vanuit RedLine en niet uit de Sparkfabriekvivado ferrari collection schreef:De Ferrari's van Spark zijn toch Redlines? Spark is goedkoper dan Redline toch?

Je hebt gelijk...fish88 schreef:Pff die komen hier niet eensIk had al een eerdere foto gezien maar dacht dat het wagens van ALMS vorig jaar waren. Maar deze lijken qua livery niet eens
Of het moet gebassseerd zijn op een test, maar kan me niet herrineren dat ze zonder witte daken reden en met die achtervleugel.
Redline is de Ferrari lijn van Spark ! !Ferrari10flrb schreef:Bij mijn weten maakt Spark geen Ferrari's meer. En zou dat nu door Red Line gedaan moeten worden.
Red Line belooft een heleboel cq kondigt veel Ferrari's aan, uitbrengen ho maar. Beetje ongeloofwaardig op dit moment.
Wat mij betreft gaat Spark weer Ferrari's produceren in het tempo van de andere merken die men uibrengt
Dat is mij bekend. Alleen er is volgens mij weinig leven in Redline.motorhead schreef:[..]
Redline is de Ferrari lijn van Spark ! !
Wat bedoel je dan met je post ervoor?Ferrari10flrb schreef:
Dat is mij bekend.
Spark heeft nooit Ferrari's uitgebracht, dat kwam altijd al onder de naam Redline.Ferrari10flrb schreef:Bij mijn weten maakt Spark geen Ferrari's meer. En zou dat nu door Red Line gedaan moeten worden.
Echt wel, ik heb een paar 333 SP's die gewoon door Spark zijn uitgebrachtSt. Paul schreef:[..]
Spark heeft nooit Ferrari's uitgebracht, dat kwam altijd al onder de naam Redline.
model1op43 schreef:[..]
Echt wel, ik heb een paar 333 SP's die gewoon door Spark zijn uitgebracht