Spark 1:43 Discussie-topic

Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Spark 1:43

Bericht door the_stig »

daFFe schreef:
Tom_Aston-Martin schreef:klopt daFFe, ze zien er super uit, maar ik vind ze ook flink aan de prijs :thump_up:

nu ja qualiteit betaal je zoiezo altijd he en als je jezelf in bedwang kan houden van bv elke maand 1 a 2 miniatuurtjes te kopen dan kan er wel eens een duurdere bij zitten :dance:
1 a 2 per maand. :oops:
Doe maar maal tien.

@daFFe: De Spark modellen zijn hun geld 100% waard. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
TestaRossa
Berichten: 2087
Lid geworden op: zo 09 mar 2008 09:03
Schaal: 1:43
Locatie: Delft
Contacteer:

Spark 1:43 1

Bericht door TestaRossa »

Schumi28 schreef:Spark maakt niet alleen historische F1 bolides, maar gaat nu ook de stap naar 2010 maken:
Dat is toch wel het betere, harde vuvuzela werk mag ik wel zeggen............... :worshippy:

Can't wait, goed bezig daar! :thump_up:

Offtopic; Bovendien denk ik dat het woord vuvuzela goed gaat scoren als woord van het jaar. Iedereen word er helemaal leip van, maar iedereen wil het geluid ook als ringtone downen..........schijnt. :nuts:
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Gebruikersavatar
gerardwrm
Berichten: 256
Lid geworden op: do 25 sep 2008 09:59
Contacteer:

Re: Spark Citroën DS3WRC

Bericht door gerardwrm »

Inmiddels staan aangekondigt voor Mei ,,,,,,,,, de eerste Rallyversie's van de nieuwe DS3WRC

o.a: Zweden en Mexico ,,,,,,,,, Solberg, Raikkonen , Ogier , Loeb
Hoe een Hobby uit de hand kan lopen ...
http://www.world-rally-museum.nl
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: Spark 1:43

Bericht door hermanwiegerman »

Ik heb gisteren in Rijsbergen mijn model van de Lotus Formule 1 wagen uit 2010 opgehaald. Ik spaar al jaren Minichamps in 1:43 maar kon het niet laten om mijm favoriete auto niet toe te voegen aan mn collectie. Voor de lotus moet je dan spark hebben. Ik heb alleen getwijfeld om Kovileinen of Trulli, maar uiteindelijk toch voor kovi gekozen.

Dit model overtreft al mijn verwachtingen en hoop eigenlijk dat spark meer gaat doen met formule 1. Ik vind deze mooier als de minichamps modellen die ik heb.
Afbeelding
Plaats reactie