Wie kan mij daar meer over vertellen, want ik raak het overzicht een beetje kwijt, voor zover ik overzicht heb

Zeker dat het minchamps isMarkopolo schreef:Nieuw Porsche modelletje van Minichamps van de 24h v. Nurburgring:
De Porsche 997 GT3 RSR van het Land Motorsport Team:
te bestellen via hun eigen site, of voor veel duurder via eBay
100% zeker dat het een Minichamps is, hij stond namelijk ook op de Essen Motor Show waar ik em live gezien hebPORSCHE schreef:Zeker dat het minchamps is![]()
De dragers van de spoiler zijn plots niet meer van hout maar dun zoals van een spark
rob schreef:de laatste van honda
maar toch ook wel een mooie en zeker de moeite waard om die te kopen:)![]()
is volgens de site van minichamps uitgekomen deze week maar ff afwachten wanneer die in de winkels lig
Wie heeft daar al plaaties van gezien, of weer of dit in de ASC toegevoegd wordt of ter vervangen van is?Schumi28 schreef:Toleman TG184 - 1984 - #19 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Lotus 97T - 1985 - #12 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Lotus 99T - 1987 - #12 A. Senna 15th Anniversary 1:43
McLaren MP4/7 - 1992 - #1 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Williams FW16 - 1994 - #2 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Klopt, maar aangekondigde modellen staan meestal wel al in de algemene lijst van de rijder of klasse, en daar staat ook niks tussenrob schreef:minichamps update zijn site op vrijdags
Heb hem net binnen en moet zeggen dat MC goed werk heeft gedaan betreft de livery en chrome startnummerMarkopolo schreef:Voor de DDVers onder ons![]()
AUDI A4 FUTURECOM TME DEUTSCHE TOURENW. MASTERS 2008 ALBERS, CHRISTIJAN
Artikelnummer: 400089621
Tsja, ik zie maar 1 aankondiging en dan op de site van Curbstone (geen plaatje helaas). Dat is dan echter wel de 1:18 FW16 en dan staat de planning voor september 2009. Ik hoop wel dat er enig verschil zit in de modellen qua presentatie of rijdersfiguur en dat niet alleen de lay-out van het doosje verschilt met de al bestaande modellen zodat het wel recht doet aan de coureur. Wat mij betreft mag er ook een 15th anniversary edition komen van de Simtek van Ratzenberger, of beter nog: een duo set van de 2 modellen. Maarja, dat zal wel niet gebeuren of iemand moet zelf aan het ombouwen gaan met een gepast en mooi diorama.Markopolo schreef:Wie heeft daar al plaaties van gezien, of weer of dit in de ASC toegevoegd wordt of ter vervangen van is?Schumi28 schreef:Toleman TG184 - 1984 - #19 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Lotus 97T - 1985 - #12 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Lotus 99T - 1987 - #12 A. Senna 15th Anniversary 1:43
McLaren MP4/7 - 1992 - #1 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Williams FW16 - 1994 - #2 A. Senna 15th Anniversary 1:43
Op de MC site staat er namelijk nog niks over? Maar ben wel reuze benieuwd
Op de MC site staan ze nu wel aangegevenTestaRossa schreef:Tsja, ik zie maar 1 aankondiging en dan op de site van Curbstone (geen plaatje helaas). Dat is dan echter wel de 1:18 FW16 en dan staat de planning voor september 2009.
Als ze tot de ASC gaan behoren hoop ik NIET dat ze de lay-out gaan veranderen, (al denk ik omdat het om die 15th. edities gaat deze wel een apart doosje zullen krijgen) maar Senna zelf kan wel wat opriddering gebruiken jaIk hoop wel dat er enig verschil zit in de modellen qua presentatie of rijdersfiguur en dat niet alleen de lay-out van het doosje verschilt met de al bestaande modellen zodat het wel recht doet aan de coureur.
TrueWat mij betreft mag er ook een 15th anniversary edition komen van de Simtek van Ratzenberger, of beter nog: een duo set van de 2 modellen.
De "LATE SEASON DECORATION" is waarschijnlijk met virgin stickers er op en de andere zonder.Schumi28 schreef:NEW 1/43rd 2009 SHOWCARS
400 090092 BRAWN GP F1 TEAM - JENSON BUTTON - SHOWCAR 2009 (PRESEASON DECORATION)
400 090093 BRAWN GP F1 TEAM - RUBENS BARRICHELLO - SHOWCAR 2009 (PRESEASON DECORATION)
NEW 1/43rd 2009 RACECARS
400 090022 BRAWN GP MERCEDES BGP001 - JENSON BUTTON - 2009 (LATE SEASON DECORATION)
400 090023 BRAWN GP MERCEDES BGP001 RUBENS BARRICHELLO - 2009 (LATE SEASON DECORATION)
Weblog schreef:Leuk om te horen wat de werkwijze van Minichamps is mbt de rechten bij het uitbrengen van zo een model. Minichamps had het model al een tijd geleden aangekondigd en nu komt deze dus daadwerkelijk op de markt. Een telefoontje van Team Merksteijn naar Minichamps met de vraag wie er eigenlijk toestemming had gegeven om deze auto op schaal uit te brengen resulteerde in het antwoord van Minichamps iets in de trant van: "Vinden jullie het dan niet leuk dat er een schaalmodel van wordt uitgebracht?", waarop het antwoord dus NEE was.
Het eindresultaat is dat Merksteijn 150 stuks van deze modellen krijgt die ondertussen al zijn gearriveerd, als tegemoetkoming voor de rechten. Dat worden mooie relatiegeschenken voor Merksteijn.
Zo werkt dat dus, gewoon uitbrengen en als je er niets van hoort ben je goedkoop uit en als je er wel wat van zou horen kost het 150 modellen