Looksmart/MR/BBR 1:43 Discussie-topic

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jasper
Berichten: 486
Lid geworden op: vr 28 nov 2008 16:20

Looksmart/MR/BBR 1:43 Discussie-topic

Bericht door Jasper »

Markopolo schreef:EN de nieuwe :drool: Lamborghini Aventador LP700-4

http://www.autobarnmodel.com/webstore/i ... 4A_LRG.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.autobarnmodel.com/webstore/i ... _1_LRG.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
LS384A Limited to 2 pieces
Maar er bestaan meer kleuren :D dus er zullen wel meer modellen uitkomen.
Fotobron: Autobarn.com

Dit is een sample model, vandaar 1/2. zwarte bekleding, zilveren velgen, aluminium voetplaat.
Nu te koop op ebay, trouwens!

Het productiemodel van LS komt gewoon uit als LS384A in Arancio Argos, maar dan met de oranje bekleding, en zwarte bodemplaat en (waarschijnlijk) de zwarte velgen .
Uiteraard daarna ook in (waarschijnlijk 5) andere kleuren.

Ik hoop dat de oranje kleur wat flets is door de foto's; de echte kleur is veel roder en veel mooier :drool:
En niet dat LS er maar gewoon een kleur oranje opspuit en dat Arancio Argos noemt .... :thump_down:
Op andere foto's lijkt dat idd mee te vallen :D

Ben ook ERG benieuwd naar het naamplaatje dat LS er op gaat plakken ...zal wel weer een 'standaard blauw Looksmart' plaatje worden :thump_down: :thump_down: .... heb nog geen gestileerde naam/logo van Lambo gezien ...
Ah, toch gevonden
Afbeelding
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Gebruikersavatar
Roebas
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 27 feb 2011 13:08
Schaal: 1:43

Re: Looksmart/MR/BBR 1:43

Bericht door Roebas »

HAllo Jasper,

bedankt voor deze Lambo updates.
Een vriend van mij en ik wachten in spanning af tot we horen dat onze bestelde Sesto Elemento's klaar staan om op te halen.
En die Aventador zal hij zeker ook willen hebben. Hij is ook Lamborghini fan en verzamelaar.

Groeten Roeland.
Het is alweer lang geleden dat ik mijn laatste schaalmodel heb aangeschaft.
11 Maart was de laatste keer, zeker komkommertijd.
Plaats reactie