GeFabri Ferrari Collection

Plaats reactie
bouncer1980
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 mar 2011 11:49
Schaal: 1:43
Contacteer:

GeFabri Ferrari Collection

Bericht door bouncer1980 »

iemand die deze collectie spaart? Het betreft een 2 wekelijks blad met 1:43 schaalmodel. Ik spaar zelf alleen de formule 1 auto's.
Deel 1 en deel 4 en deel 8 waren formule 1 auto's. Ik heb zelf een tijdelijk abonnement gehad voor nummer 8 tm 13 maar abonnement heb ik nu stopgezet.

Het volgende nummer dat in de winkel komt is deel 14, is er iemand die deze collectie ook spaart? Ik zou graag willen weten welk model deel 14 is.

Daarnaast zijn deel 10 tm 13 te koop bij mij aangezien dit geen f1 auto's betreft. (mocht iemand hierin geinteresseerd zijn, voor een zacht prijsje zijn ze over te nemen)

alvast bedankt voor de hulp
bouncer1980
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 mar 2011 11:49
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door bouncer1980 »

nou, vandaag is dan nummer 14 in de winkel te vinden en wat blijkt......


… het is een van de “exclusieve” abonnementsgeschenken. Namelijk de Ferrari 158 F1 uit 1964 van John Surtees. Ik voel me dus aardig voorgelogen. Ik heb extra een abonnement afgesloten voor 77,94 euro om in het bezit te komen van deze modellen en nu gaan ze ze dus alsnog los verkopen.


dit kan toch niet zomaar, of ben ik gek?
Sodali
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 08:36
Schaal: 1:18

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door Sodali »

Hoi,

Ik heb hetzelfde geconstateerd en ze gebeld.
Er staat heel duidelijk op hun website dat het "unieke"geschenken zijn.
Hun antwoord was: er zitten toch verschillen in het model, op mijn antwoord dat ik toch al heel wat jaren spaar en de verschillen niet kan ontdekken antwoordde men dat ze er nog op terug zouden komen.
Vervolgens niets meer gehoord.
Ik ga wel stappen ondernemen, dit is namelijk misleiding.
ook wijken hun modellen af van wat ze presenteren en vervolgens leveren (kleur voornamelijk).
Abonnement is opgezegd, dat zouden meer mensen moeten doen!
bouncer1980
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 mar 2011 11:49
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door bouncer1980 »

bedankt voor de bijdrage in het topic over de ferrari collection!
Ben blij dat ik niet de enige ben die zich hier flink aan stoort.
Mag ik vragen tot welk nummer je thuis hebt ontvangen? Weet je misschien welke wagens nummer 15 en 16 waren?

Afgelopen week zag ik ineens nummer 17 weer in de winkel liggen, terwijl ik 15 en 16 niet heb gezien in de winkel.

Gaan ze nu nog door met nieuwe nummers of zijn ze gestopt?
Sodali
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 07 dec 2011 08:36
Schaal: 1:18

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door Sodali »

Ik heb je een pb gestuurd, ook heb ik gefabri de volgende mail gestuurd:


Geachte heer, mevrouw,

Als enthousiast verzamelaar van Ferrari ben ik zeer fanatiek begonnen met het verzamelen van uw ferrari collectie.
Ook uw aanbod van "4 exclusieve geschenken" spoorde mij zo aan om een abonnement af te sluiten.
Toen mijn vrouw dit vernam heeft zij een abbonnement afgesloten om mij te verrassen.
Dat ik 3 exclusieve modellen voor de abonnement houder erbij kreeg klonk als muziek in mijn oren, exclusief betekent voor ons verzamelaars namelijk dat je tot een select groepje mensen behoort die dat ene model dus wel bezit.

Totdat editie nr 14 binnenkwam.
Dat is dus EXACT hetzelfde model wat uw bedrijf ons als exclusief aanbod kado deed ten tijde van het afsluiten van een abbonnement.
U begrijpt natuurlijk als geen ander (want u speelt in op deze behoefte) dat ik als verzamelaar opeen geen exclusief product meer in de kast heb staan maar dat dit voor iedereen bereikbaar is geworden. Los van het feit dat ik bijna € 13,00 heb uitgegeven om een dubbel model in de collectie te ontvangen.
Ik heb contact gezocht ten tijde van het ontvangen van dit dubbele model en men verzekerde mij dat dit toch echt een ander model betrof. Ik ben bereid om voor ieder verschil wat u kan aantonen in deze modellen nog een exemplaar van uw toekomstige uitgave te kopen, ik kan ze niet vinden namelijk.
Ik heb ook nooit meer wat mogen vernemen van uw organisatie om dit op te lossen.
Hierdoor voelde ik mij ook niet meer genoodzaakt het abonnement te continueren, dit is namelijk misleiding van uw clienten. Een ander woord heb ik er niet voor.
Ook op diverse modelauto fora wordt deze handelswijze besproken en afgekeurd.
Er zijn veel verzamelaars maar het wereldje is erg klein en iedereen kent elkaar van winkels, Ebay,Marktplaats en beurzen, en veel mensen haken hierdoor af.

Ik spreek echter voor mijzelf en wil u vragen met een goede oplossing te komen, ik zal dan heroverwegen mijn abonnement te continueren.
Gaarne uw reactie.

Met vriendelijke groeten,


Ik ben erg benieuwd wat ze doen...
bouncer1980
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 mar 2011 11:49
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door bouncer1980 »

strakke brief, ben zeer benieuwd naar hun reactie
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door rsh_scuderia »

Ben erg benieuwd wat hier mee gaat gebeuren.
Maar al te vaak zijn dit soort series de eerste uitgave wel interessant. Om daarna een zacht en stille dood te sterven of door oude exemplaren uit te geven...
bouncer1980
Berichten: 10
Lid geworden op: di 22 mar 2011 11:49
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: GeFabri Ferrari Collection

Bericht door bouncer1980 »

Het is inmiddels ook niet meer de GeFabri collections maar de eaglemoss collection. Die hebben dat schijnbaar tussendoor overgenomen
Plaats reactie