Ferrari F2012

Plaats reactie
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Ferrari F2012

Bericht door a vd winkel »

Jawel , hij is gearriveerd, de F2012 Ferrari.... en Hotwheels heeft een puike prestatie geleverd in de schaal 1:43... zelden zo goed gedetailleerd geweest voor deze prijscategorie

Afbeelding
Afbeelding

sorry voor de kwaliteit van de foto's, betere volgen nog
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Ferrari F2012

Bericht door a vd winkel »

En dan komt het 1:18 model..............................................en ik ben sprakeloos........

WAT EEN BAGGER !

van de hele wagen klopt werkelijk niets, en dat terwijl de 1:43 wagen wel klopt.....
alleen de achtervleugel al.. van binnen geheel wit gelaten, terwijl ze hem bij de 1:43 van binnen wél half zwart hebben gemaakt...
Ook de voorvleugel heeft nogal wat manco's... nog maar niet te spreken over de diverse openingen in de carrosserie die niet geaccentueerd zijn met matzwarte verf...

Al met al een misbaksel wat bij mij absoluut NIET op de plank komt te staan ....en al helemaal niet tegen die belachelijke prijzen van hotwheels van tegenwoordig....
ik houdt het wel bij een 1:43 modelletje en wacht het elite model even af (dat moet echt prijs-kwaliteit hebben wil ik het aanschaffen) en anders komt er een race versie uit de 2e helft van het seizoen van BBR of Tameo bij.. die weten namelijk WEL wat ze doen
Plaats reactie