ik kan me niet lang genoeg bezig houden met 1 ding.
kan me er niet op concentreren wegens de gebeurtenissen dit jaar! (en het is nog niet gedaan daarmee ...

)
ben nog wel bezig met wat zaken tussendoor maar niet genoeg om veel updates te plaatsen.
ben bezig met wat zaken op te schuiven naar wellicht 2014.
Als alles dan loopt zoals het nu loopt zal er nog een grote verandering komen.
(en als het enigzins 'goed' loopt nog een veel grotere verandering die ik wel wil maar ...)
ipv 1 ruimte nu waar de wagens en alles hier staat worden dan wellicht 3 kamers.
een werkruimte, een ruimte voor de wagens en biljard tafel enzo en dan ruimte voor bed, tv enzo te zetten.
in de werkruimte zou ik een afgesloten gedeelte maken om de wagens te spuiten dan. de airbrush daar installeren dan.
de 'display' ruimte dan alle vitrines langs de zijdekanten plaatsen en biljard in het midden een plaatsje geven.
of andere inrichting, moet ik bezien zodra de ruimte vrij geraakt. zal pas voor 2014 zijn.
Er liggen er hier heel wat die eens gespoten zouden moeten worden maar de tijd en ruimte zijn er niet voor.
ben voor de verandering eens met iets anders gestart als test hoe dat gaat.
Loop daar al langer mee rond om te proberen maar nog niet genoeg ideeen opgedaan hoe en wat.weekje of 2 geleden nog eens mee bezig geweest en toen beslissing genomen om te starten.
Heb dat intussen ook gedaan.
Het betreft een 1/18 schaalmodel 'zelf' bouwen.
Volledig zelf bouwen zie ik niet zitten, eerder een huidig model als basis nemen dat betreft de maten/vorm enigsinds overeen komt met het doel dat ik voor ogen heb.
Dus heb een body die ik liggen heb genomen die ongeveer overeen komt.
Heb er de neus en achterwerk afgezaagd/geslepen als ook de achteruitstijlen verwijderd.
basis is dus een ferrari geworden, nl een 550.
Het doel ga ik nog ff houden als project-s.
als het goed loopt moet ik wel nog een 550 kopen om onderstel te gebruiken ervan
Heb enkel de body van deze wegens de ombouw naar de 550LM, een kit met een 550LM body bij.