Arrows A22 Vrije training Monaco 2001

Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9113&item=6926785799&rd=1


Hij staat er al, omgebouwd en wel.
Maar let wel, deze aanbieder maakt wel de zaak ongedaan, als hij de biedprijs niet hoog genoeg vind :angry_finger:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ben je al iets opgeschoten met het ombouwen van de Arrows Muiter :?:
En ja die veiling op ebay zal het einde inderdaad wel niet halen, ik kan me nog een forumstrijd herinneren om een 1:2 helm van Verstappen uit 1997 die ook ineens ten einde was met dank aan deze verkoper :?
(Klinkt je wel bekend in de oren he Frenk :mrgreen: )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Frenk74 schreef:http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9113&item=6926785799&rd=1


Hij staat er al, omgebouwd en wel.
Maar let wel, deze aanbieder maakt wel de zaak ongedaan, als hij de biedprijs niet hoog genoeg vind :angry_finger:


Hij kan de zaak niet ongedaan maken Frenk. Er staat geen minimum prijs bij vermeld.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Matt Modelautos schreef:Hij kan de zaak niet ongedaan maken Frenk. Er staat geen minimum prijs bij vermeld.


Het gaat wel erg off-topic, maar iedereen kan een veiling annuleren wanneer die wil. Het kan namelijk zijn dat ie verkocht is op een andere manier bijvoorbeeld en dan mag je em annuleren



Maar ik ben wel benieuwd ja of deze Arrows al kant en klaar bij je thuisstaat Mark :mrgreen:

Het begin zag er veelbelovend uit, maar of ie ooit af is gekomen :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Schumi28 schreef:
Matt Modelautos schreef:Hij kan de zaak niet ongedaan maken Frenk. Er staat geen minimum prijs bij vermeld.


Het gaat wel erg off-topic, maar iedereen kan een veiling annuleren wanneer die wil. Het kan namelijk zijn dat ie verkocht is op een andere manier bijvoorbeeld en dan mag je em annuleren


Annuleren kan i.d.d. altijd, maar is het wel netjes als er b.v. al een bod op gedaan is.?
Misschien is dat ook wel een van de redenen waarom het vertrouwen in internet koop/verkoop zo laag is. :thump_down:
Indien de vermelde minimum prijs niet is gehaald, dat hoeft de verkoop ook niet door te gaan.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Schumi28 schreef:Maar ik ben wel benieuwd ja of deze Arrows al kant en klaar bij je thuisstaat Mark :mrgreen:

Het begin zag er veelbelovend uit, maar of ie ooit af is gekomen :?:

School gaat voor alles op dit moment. Nog even doorbijten en dan ben ik er van af :dance:
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie