Zal me eerste even voorstellen mijn naam is dolf ben 30 jaar oud en kom uit limburg.
Het luchtgekoelde vw virus zit al van kleins af aan in me bloed, het begon met modelletjes van kevers en bussen maar werdt al snel de real deal.
Na jaren 1 op 1 kever gebouwd te hebben ben ik een paar jaar terug begonnen met wat modelletjes, ik dacht dat ik hier uniek in zou zijn maar niets blijkt minder waar.
Ik volg het forum al een tijdje en heb me kort geleden ook aangemeldt, werkelijk aan iedere bouwer een compliment.
Ik zal nu hier mijn ombouw projectjes ook een laten zien.
de zwart bril kever die andere wielen heeft en verlaagd is, alleen voor daar ik dit ook met mijn eigen echte kevers heb en gewoon mooi vindt staan "old speed"
de zwart bril kever heeft porsche 356 velgen gekregen in de kleur goud, dit werdt vroeger (en nu nog) ook in het echt gedaan.
Dan een cabrio die ik van kleur heb veranderd van blauw naar muis grijs en ook weer verlaagd.
Een porsche 356 verlaagd en andere wielen.
En een t1 bus, was voormalige nivea bus maar kijk zelf wat er aan verandert is, deze gaat wel binnen kort weer naar de body shop daar ik jullie projecten zie kan deze ook een update krijgen.
enjoy