Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Schumi28 schreef:Wat is er nou zo bijzonder aan Eleanor Las laatst wel een stukje dat Amerikanen hun wagen naar deze evrsie ombouwen, maar wat is er zo speciaal aan
Mustang uit 1967, is de mooiste mustang ooit.. Vooral de GT500 fastback. met de 428 500hp engine:) de eleanor is ook wel dik.. nu nogin 1-18 komen die eleanor
Toegevoegd na 41 minuten:
btw, is shelby collectibles beetje mooi kwa kwaliteit ?? Zoiets als Autoart?
Ford Mustang 1967 GT Gold (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT350 SAAC 30th Aniversery (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500 (1/24 )
Ford Mustang 1967 GT Tokyo Drift (1/18 )
Ford Mustang 1967 GT500Eleanor+Signature (1/18 )
Ik hou ook een plaatsje vrij blijft een prachtige wagen dit Ik hoop dat Shelby collectibles er iets moois van maakt, hij zou hier mooi staan naast mn 2005 Mustang GT
Schumi28 schreef:Wat is er nou zo bijzonder aan Eleanor Las laatst wel een stukje dat Amerikanen hun wagen naar deze evrsie ombouwen, maar wat is er zo speciaal aan
dit is de meest zeldzame en duurste uitvoering van de mustang
Markopolo schreef:De Eleanor is al lang te koop in 1:18, maar ik mag hopen dat de volgende die deze wagen uit gaat brengen het er beter vanaf gaat brengen
Yatming heeft wel een mustang uitgebracht in dezelfde kleur alleen deze wijkt net zoveel af van Eleanor als een DTM Astra vergeleken met een straat Astra. Er zijn wel een aantal ombouwfirma'tjes (personen) geweest die dit model gebruikt hebben voor het ombouwen. Deze modellen zijn inderdaad ook in de verkoop gegaan voor extreem hoge prijzen Verder kan er ook nog nooit een auto uitgebracht zijn onder die naam vanwege licentie problemen iets dat door een rechtszaak kort geleden tussen shelby collecibles en Caroll Shelby (ontwerper) er eindelijk toe geleid heeft dat het model als miniatuur gemaakt mag worden
ERTL heeft tevens een model uitgebracht alleen dit model was van de oude film en niet van de remake.
Yatming heeft wel een mustang uitgebracht in dezelfde kleur alleen deze wijkt net zoveel af van Eleanor als een DTM Astra vergeleken met een straat Astra.
Sorry hoor, je hoeft niet gelijk te happen ik wilde er alleen maar mee zeggen dat hij al te koop was. Dat hij er niet op lijkt kan ik niks aan doen, maar er zijn wel meer wagies die niet allemaal even goed lijken.
bij mij gaat elaenor er ook zeker komen,ik ga deze week nog de preorder plaatsen,voor de helft van 100 eur kan je niet echt in het zak gezet zijn denk ik