Weet iemand hoe je je modelauto kan verlagen.?

Hier kan je informatie vinden en vragen stellen over alles wat te maken heeft met modelauto´s en het om- en verbouwen hiervan.
Plaats reactie
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Weet iemand hoe je je modelauto kan verlagen.?

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Ey ik wil binnenkort ook beginnen met een modelauto ombouwen....
En dan wou ik hem natuurlijk ook verlagen weet iemand hoe dat moet...:?:
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

Indien het model geveerd is (bv Maisto of Sunstar) dan zou je kunnen overwegen de veertjes met een kniptang korter te maken zodat de zogeheten "rust"-stand lager komt te liggen en de wagen toch nog enigzins blijft veren.
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Bericht door Dodge Charger 1970 »

a vd winkel schreef:Indien het model geveerd is (bv Maisto of Sunstar) dan zou je kunnen overwegen de veertjes met een kniptang korter te maken zodat de zogeheten "rust"-stand lager komt te liggen en de wagen toch nog enigzins blijft veren.

Oke ik heb het geprobeert op een andere modelauto die ik al had(pontiac gto)en heb ik achter de helevering weg gehaalt en voor een dubbele vering gedaan en nouw zit er tussen voor en achter ong.0,5 cm verschil, is dus best wel mooi.Bedankt he maar kan je je modelauto ook verlagen als hij geen vering heeft.?

Toegevoegd na 13 uren 55 minuten:

Weet iemand mischien ook waar je lamborghini deuren kan kopen of andere
die in ieder geval omhoog gaan en plaats van opzij...:?:
En weten jullie nog meer site's om modelauto's te tunen, mag van alles dus ook velgen enzo.
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Dodge Charger 1970 schreef:[..]
Oke ik heb het geprobeert op een andere modelauto die ik al had(pontiac gto)en heb ik achter de helevering weg gehaalt en voor een dubbele vering gedaan en nouw zit er tussen voor en achter ong.0,5 cm verschil, is dus best wel mooi.Bedankt he maar kan je je modelauto ook verlagen als hij geen vering heeft.?

Toegevoegd na 13 uren 55 minuten:

Weet iemand mischien ook waar je lamborghini deuren kan kopen of andere
die in ieder geval omhoog gaan en plaats van opzij...:?:
En weten jullie nog meer site's om modelauto's te tunen, mag van alles dus ook velgen enzo.


Ga even google'en zou ik zeggen. Dat loont altijd! :thump_up:
Plaats reactie