F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

boerke04 schreef:[..]

Ik vind het wel verschrikkelijk jammer dat de seizoensopening niet meer in Melbourne is, ik vond het altijd wel wat hebben om midden in de nacht voor de buis te zitten na een winter van stilte

Idd erg jammer de laatste 2 jaar bleef ik hele nacht wakker omdat ik 2003 een half uur voor de race in slaap viel dat is wel een apart begin van het seizoen

ik heb de kwali niet gezien maar ziet er wel mooi uit die uitslag allemaal alleen jammer dat het rood vooraan staat.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
autofreakie
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

ik bleef niet op tot de wedstrijd zelf hoor !! Ik zette gewoon men wekker op een half uurtje voor de start ! En dan stond ik gewoon op en kijken ! Heb ook eens voorgehad in Maleisië dat de wedstrijd door regen een klein uur werd uitgesteld ! :mrgreen: Toen viel ik bijna in slaap !
Renault, Drive The Change !
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Idd boerke04!!! Melbourne was een leuke starter.

Heb de qualif niet kunnen zien... Het was in Belgïe niet op tv :x
Niet op canvas, niet op rtbf :thump_down:

Maar ben zeer blij met het nieuws :D Vind het wel jammer voor Raikkonen! De eerste race vh seizoen en weer zoiets voorhebben :?
fish88

Bericht door fish88 »

Zo damm wat een mooie race :shock: :worshippy: . Geweldig gevecht aan het kop van het veld en ook achterin genoeg te zien. Hulde aan Rosberg :worshippy: als hij niet was gespind waar was hij dan geeindigd :worshippy:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Fijne opener, blij te zien dat Ferrari terug is van weggeweest...wel grappig dat ze opnieuw beginnen over illegale dingen enzo zodra Ferrari op pole staat (sorry, ik lag er vanaf nu maar mee, beter dan me er dik in te maken). Hopelijk volgende week nr. 1 voor Schummi...of voor Massa, want had hij geen problemen gehad tijdens de pitstop was hij zeker op het podium geëindigd.

Ook mijn hulde voor Raikonen, verwacht, maar toch wel respect.
Laatst gewijzigd door Yurinator op zo 12 mar 2006 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
boerke04

Bericht door boerke04 »

De eerste race is mij ook erg goed bevallen :thump_up: . Mooie akties gezien en het gevecht om de overwinning bleef spannend tot op het einde.

Raikkonen flikt het toch weer om van achteren naar het podium te komen en ook Rosberg heeft mooie dingen laten zien. Toyota valt na een tegenvallende kwalificatie toch wel helemaal door de mand, ze lijken daar weer terug bij af :shock: hoewel het seizoen natuurlijk pas is begonnen.

Albers zal zich waarschijnlijk ook een andere seizoensstart hebben voorgesteld, dan kan het beter voor de race gebeuren zoals bij Monteiro.
Afbeelding
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Prima opening van het 2006 seizoen! Ben erg blij dat Ferrari er goed bijzat en geloof ook wel dat Schumacher's pers-reactie oprecht was. Vind het jammer dat Alonso gelijk de eerste weer moet winnen. Bar viel me tegen, net als Montoya. Raikkonen zoals vanouds weer supersnel, maar door zijn startpositie toch een beetje in de schaduw gereden. Akties waren goed in beeld gebracht gelukkig niet de hele tijd alonso in beeld of schumacher. Volgend weekend weer!
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Droes
Schaal: 1:18

Bericht door Droes »

Het was zeker een mooie race!
Mooi in beeld gebracht, ook leuk dat we veel pit communicatie konden horen :thump_up:
en jah R E N A U L T doet het terug hé!!! :worshippy: :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

Mooie, spannende race!!

Ferrari doet terug mee!! Paar mooie duels gezien ook, ik denk o.a. tussen Coulthard en Heidfeld of Rosberg, die verdorie knap reed als debutant :thump_up:

Raikkonen, laatste vertrokken en 3e worden, knap :thump_up:

Voor Villeneuve werd het toch wat heet op't einde :mrgreen:

Spijtig van Massa's spin + pitbeurt, het had wat kunnen worden. Maar het belooft allemaal... kan niet wachten tot volgend weekend!!
Laatst gewijzigd door Wim83 op zo 12 mar 2006 17:14, 2 keer totaal gewijzigd.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

WAUW wat een lekkere openingsrace :clap: :clap: :clap: Kimi helemaal super :worshippy: :worshippy: Wat zou er zijn gebeurt als die gekke Fin van Pole was vertrokken 8) 8)

Wat was die Olav Mol toch aan het slapen zeg. Eerst weet tie niet wat er gebeurt met Button en Barrichello, haalt ze constant door elkaar. Dan is Fischella al bijna in de pits voordat Mol door heeft dat de Renault naar de kloten is. En in zijn expertisie schreeuwt hij dat Kimi zeker nog binnen moet komen, terwijl ieder beetje F1 fan al door heeft dat als je een pitsstop houdt met minder dan de helft te gaan de kans zeer groot is dat Kimi niet meer binnenkomt. :doh: Wat een eikel :thump_down:
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik voel een website opkomen. http://www.freewebs.com/wegmetolavmol :mrgreen:

Mijn vriendin begon zich ook te ergeren aan die stumperd van een Mol :thump_down:

Leuke race en Alonoso had Schumacher eigenlijk van de baan moeten drukken. Koekje van eigen deeg van al die jaren.... :shifty:
Mooie race, actie, inhalen en magistarle races van Kimi, Rosberg en Renault vond ik ook erg sterk.
Button reed toch ook wel goed mee.
Toyota is de tegenvaller van het weekeinde.
Jos

Bericht door Jos »

zo ik ben ook wel tevreden met het resultaat. Ik had gister na de kwalificatie al het idee dat Ferrari wat lichter zou zijn, daarna zei Alonso dat hij zelf een foutje had gemaakt in de laatste sessie, maar gezien de overall pace van alonso op zaterdag keek ik uit naar een goed resultaat.

Als vanouds was de start weer geweldig. De momenten met massa en schumi laten wel zien dat Alonso over buitengewoon goed overzicht en extreem goede reflexen beschikt.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:worshippy: :worshippy:

Hell yeah! Als dit het hele seizoen zo door mag gaan moet ik een stukje aan het puntje van mijn stoel spijkeren :doh: Afbeelding

Allereerst die kwali 8) 22 man op de baan schitterend, leek wel een gewone race Afbeelding mooi knock-out systeem, maar ik heb toch een beetje een vermoeden dat ze toch een beetje naar de DTM hebben zitten spieken :mrgreen:

En dan de race: potver dikke W&G konijnen (:mrgreen:) heb als vanouds weer zitten schreeuwen (voornamelijk naar Olav Snol :doh:) maar wat een actie's: Kimi van 21 naar 3 :worshippy: Nico die het vechten niet van een vreemde heeft en Alonso met grote spaanse stierenballen :thump_up:
Zo hoort een F1 race te zijn, lekker veel inhaalactie's, ouderwets gehannis in de pits, en een mooi podium, volgende keer alleen alles even 1 plaatsie naar links en dan mag die rode wel naast Flavio staan Afbeelding

de enige minpunten die er waren:

Edward van dinges met Tom kommerenkwel
Die loel met dat SMS spelletje
en dat geouwehoer over de MS gelijk staat met Senna qua poles Afbeelding na 28x weet ik het wel.
Oh ja, en mag Olav een spuitje :pray:
Jos

Bericht door Jos »

Afbeelding
De heren coureurs geven aan hoeveel motoren zij denken dit jaar op te zullen blazen
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat ze de volgende vraag gesteld hebben: "How many races are going to win this year?"

Je moet niet de woorden gaan verdraaien Jos :mrgreen:
Gesloten