decals gezocht zwarte arrows a21 en a22
-
- Contacteer:
decals gezocht zwarte arrows a21 en a22
wie kan mij helpen aan de decals voor een van deze of bijde modellen in schaal 1:18
ik wil zelf eens een model ombouwen maar niet direct dure appartuuur en software aanschaffen, ik wil eerst kijken of het iets voor mij is
mvgr
Roy
ik wil zelf eens een model ombouwen maar niet direct dure appartuuur en software aanschaffen, ik wil eerst kijken of het iets voor mij is
mvgr
Roy
- Curbstone Models
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Maar ik vind het toch een beetje vreemd ik heb al diverse mensen hier ook om gevraagd en er zijn zat ombouw projecten geweest en te koop aangeboden op marktplaats en zo, maar blijkbaar is er geen een die de moeite wil doen om de decals te maken voor een arrows/minardi, of uberhaubt ons kan uitleggen hoe het wel kan.
Ik denk dat er gnoeg kennis aanwezig is bij andere leden om elkaar te helpen en ik heb er zelfs goed geld voor over ook.
Dus gaarne wie het wel wil en kan reageer dan svp

Ik denk dat er gnoeg kennis aanwezig is bij andere leden om elkaar te helpen en ik heb er zelfs goed geld voor over ook.

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
JHZ schreef:Maar ik vind het toch een beetje vreemd ik heb al diverse mensen hier ook om gevraagd en er zijn zat ombouw projecten geweest en te koop aangeboden op marktplaats en zo, maar blijkbaar is er geen een die de moeite wil doen om de decals te maken voor een arrows/minardi, of uberhaubt ons kan uitleggen hoe het wel kan.![]()
Ik denk dat er gnoeg kennis aanwezig is bij andere leden om elkaar te helpen en ik heb er zelfs goed geld voor over ook.![]()
Ik voel me geroepen om hier toch eventjes op te reageren.
Ten eerste is het zoals Jos al zegt géén kleine moeite om eventjes decals te maken. Jawel ze komen binnen enkele seconden uit je printer, maar voordat ze uit de printer komen zitten er vele en vele uren (ontwerp) werk in. Voorheen leverde ik die voor een klein bedrag aan andere mensen. Ik ben echter al verschillende malen "belazerd" doordat iemand decals wil voor zijn eigen ontwerp, maar ze daarna voor veel geld doorverkochten.
Nu zeg ik er uitdrukkelijk bij: overigens door niemand van dit forum .!!!!
Ik heb toen besloten om géén decals meer uit te leveren. Alleen nog voor eigen gebruik, of aan degene die zijn model door mij om laat bouwen. Het komt misschien Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! over, maar je hebt geen idee hoeveel werk het is en hoeveel misbruik ervan werd gemaakt. Daarbij ontvang ik dagelijks emails over "hoe te maken van deze decals" en iedereen krijgt ook netjes antwoord. Zonder uitzondering ziet iedereen dan gelukkig ook in dat dit jammer genoeg nog geen eenvoudig klusje is.
Dan nog het volgende: waarom geen uitleg. Dat is al in verschillende topics vele malen aan bod gekomen.
Hierbij een goed voorbeeld, en tevens antwoord op "Minichamps" zijn vraag.
kb.php?mode=article&k=31
Carpe Diem
--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Zo Matt ben ik even blij dat jij nu reageerd eindelijk, ik heb jouw ook diverse malen gemaild om wat te kunnen regelen, en ik vind het jammer dat het zo is dat er misbruik gemaakt is van jouw ongelofelijke kunst van maken van modellen en decals echt ik bewonder je echt! en dat oprecht gemeend
Maar het kan toch niet zo zijn dat de goede onder de kwaden moeten schikken voor dit soort gevallen ik heb de uitleg gelezen maar het ontbreekt mij gewoon aan de tijd en de kunst om het te doen dus vandaar dat er zat mensen zijn zoals ik en vele andere die erom zitten te springen.
En nogmaals dit forum is er toch ook (ik val in herhaling)mekaar te helpen neem een voorbeeld aan joot v6 ik ben hem nog eewig dankbaar wat hij voor diverse mensen op het forum heeftgezet en iedereen ervan mee laat genieten.
Maar we doen het anders Matt ik breng jouw mijn modellen jij zet de decals erop, ik zal je er goed voor betalen en dan weet je zeker dat je niet genepd wordt

Maar het kan toch niet zo zijn dat de goede onder de kwaden moeten schikken voor dit soort gevallen ik heb de uitleg gelezen maar het ontbreekt mij gewoon aan de tijd en de kunst om het te doen dus vandaar dat er zat mensen zijn zoals ik en vele andere die erom zitten te springen.
En nogmaals dit forum is er toch ook (ik val in herhaling)mekaar te helpen neem een voorbeeld aan joot v6 ik ben hem nog eewig dankbaar wat hij voor diverse mensen op het forum heeftgezet en iedereen ervan mee laat genieten.
Maar we doen het anders Matt ik breng jouw mijn modellen jij zet de decals erop, ik zal je er goed voor betalen en dan weet je zeker dat je niet genepd wordt

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
Ik had al zo'n gevoel dat het over mij ging.JHZ schreef:Zo Matt ben ik even blij dat jij nu reageerd eindelijk,

Daarbij heb ik volgens mij toch al in verschillende ombouwprojecten laten zien hoe ik tewerk ga.
Ik vind eigenlijk ook niet dat dit zo moet zijn, maar waar trek je de grens.?JHZ schreef:Maar het kan toch niet zo zijn dat de goede onder de kwaden moeten schikken voor dit soort gevallen
Ik krijg dagelijks enkele aanvragen binnen via mijn homepage, en je moest eens weten wat voor rotte vis ik allemaal uitgemaakt ben. "uitzuiger" is nog het meest positieve.
Of nog eentje: "Waarom wil je die decal niet voor mij maken.?...er is geen opleiding voor nodig en iedere boerenlul kan het", waarop mijn antwoord was: "Wat let het je om het zelf te doen". Ik bedoel maar,...zo gaat het plezier in je hobby toch verloren. Op een gegeven moment heb je het hélemaal gehad en maak je geen uitzonderingen meer. En dan is het i.d.d. jammer voor het overgrote deel van de verzamelaars die het wel écht goed menen.
Ik heb op de laatste forum meeting ook aan enkele mensen uitleg (proberen) te geven hoe het een en ander nou eenmaal in zijn werk gaat, en zonder uitzondering waren ze allemaal van mening dat het verdomde moeilijk was en is om een goede decal te vervaardigen.
Kijk,...als ik b.v. 100 dezelfde decals zou kunnen slijten, zou iedereen voor een paar euro een setje kunnen aanschaffen. Maar dit is helaas niet de realiteit. De oplage is hooguit enkele stuks,....maar er zit wél 10 tot 15 uur werk in, alleen voor het ontwerp. En dat is ook de reden dat ik het exclusief probeer te houden. Want laten we eerlijk zijn: er worden op bepaalde verkoopsites wel eens ombouwen aangeboden waar je de tranen van in de ogen schieten. Dit was voor mij namelijk ook de reden om enkele jaren geleden dit zelf maar ter hand te nemen.
Alleen is er dan een volgend probleem: 9 van de 10 keer ontbreekt het mij aan tijd om alle opdrachten aan te nemen.....en dat valt ook niet altijd in goede aarde.
Een wachttijd van enkele maanden is géén uitzondering. Dit komt mede doordat ik het voor mijn plezier wil doen en niet omdat ik er veel geld mee wil verdienen. Het is en moet een hobby blijven.. Het is zelfs zo dat ik hoofdzakelijk opdrachten aanneem van verzamelaars waar ik in het verleden iets voor gemaakt heb, en nog maar zelden "nieuwe klanten" aanneem.
Een dag heeft namelijk maar 24 uur.

Maar voor uitleg over decals maken is altijd iedereen welkom.
Carpe Diem
Nou Matt het bier staat koud
Dus haast je om bij me langs te komen en s'nachts moet je slapen
.
Nee geintje hoor maar ik denk dat je wel het een en ander op voorraad zal hebben liggen voor de Arrows en Minardi en........................ik heb ook nog een leuke TIP voor jouw als ik je nou kan vertellen dat er een Minardi modelkit PS04 test version is van de oude Arrows geheel in Minardi kleuren schaal 1/20 ben je dan blij met deze info of wist je dit al

Nee geintje hoor maar ik denk dat je wel het een en ander op voorraad zal hebben liggen voor de Arrows en Minardi en........................ik heb ook nog een leuke TIP voor jouw als ik je nou kan vertellen dat er een Minardi modelkit PS04 test version is van de oude Arrows geheel in Minardi kleuren schaal 1/20 ben je dan blij met deze info of wist je dit al

- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
JHZ schreef:ik heb ook nog een leuke TIP voor jouw als ik je nou kan vertellen dat er een Minardi modelkit PS04 test version is van de oude Arrows geheel in Minardi kleuren schaal 1/20 ben je dan blij met deze info of wist je dit al
Nee,...wist ik niet. Maar 1/20 is niet bepaald mijn schaal.
Carpe Diem
Ik weet dat de 1/18 en 1/43 wat beter wordt verkocht maar bij gebrek aan beter hierbij wat foto's.
http://img98.imageshack.us/img98/4448/art8pu.jpg
De PS04 kit 1/20 Test drive.
De B194 kit 1/20.
De PS05 kit 1/20
http://img98.imageshack.us/img98/4448/art8pu.jpg
De PS04 kit 1/20 Test drive.

De B194 kit 1/20.

De PS05 kit 1/20
Waar kan je die PS05 halen???? En ook van Doornbos??? 

Mijn modellen: http://www/picturetrail.com/f1modellen
JHZ schreef:En nogmaals dit forum is er toch ook (ik val in herhaling)mekaar te helpen neem een voorbeeld aan joot v6 ik ben hem nog eewig dankbaar wat hij voor diverse mensen op het forum heeftgezet...........
JHZ het is JoostV6!....met een S ertussen! Anders wordt het zo'n rare naam
P.s. effe off topic: Hoe is het trouwens met je pitboxen project?

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: