Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Als ik me niet vergis staat de Williams FW14b met Senna al 2 jaar op de release lijst. Ik hoop dat ze die nog eens gaan uitbrengen.
De Toleman-Hart en de Williams FW14b staan ook op de 1:18 lijst om uit te brengen.
Wellicht dat het ook voor de andere modellen gaat betekenen. Ik hoop dat minichamps het doet. Het zal mijn verzameling alleen maar completer maken.
Ik denk dat die Toleman 1/18 al 3 jaar ofzo op mijn bestel-lijstje staat en die taxie (beide modelletjes) ook al 2 jaar inderdaad. Ik hoop dat het ervan gaat komen. De 1/43 versie van de taxi zou open gaan heb ik me laten vertellen.
De 1/43 versie van de taxi zou open gaan heb ik me laten vertellen.
Wat moet daar nou aan opengaan dan ? Afneembare motorkap zou niks aan he tmodel toevoegen, want Senna zat er niet op terwijl de kap er af was
Tja, dat vroeg ik me dus ook af, zeker omdat hij 1/43 was, maar dat is toch wat ik heb gehoord. Nu ja, voor mij maakt het geen verschil hoor of het ding nu open kan of niet, zoals je zegt, moet je Senna elke keer van die kap afhalen .