Was er gisteren een F1
race dan
Dit kan je totaal niet betitelen als een race, sjonge jonge jonge, ik zat bij de eerste pitstop van Alonso al zoiets van, daar gaat de spanning (ik had toen de moed al een beetje opgegeven bij McLaren voor deze race

)
Strategie of niet, je weet foeking dat die Duitser er nadat jij de pits induikt dat kreng op zijn flikker geeft om er nog een paar seconde uit te halen, gelukkig redden hij het tot mijn verbazing niet en dat is een beetje het geluk dat ik de moed om te kijken niet eerder verloren had. Maar bij de 2de Pitstop, doen ze precies hetzelfde

En toen was het geluk op.
Nee, dan maar GP2
p.s. Na het zien van de beelden bij "Historie met Ollie" ga ik dat soort races echt missen, bijna nergens meer dat er zo uitbundig gedaan wordt tijdens een ceremonie. Waar zien je nog een coureur die zijn hart uitstort naast zijn wagen omdat hij baalt. Nergens, nee, nu zien we een Coulthard die het beroep voor Marshall al aardig onder de knie heeft
Ik wil emotie zien, een Ekstrom die zijn rechterdeur zo hard dicht smijt dat hij er bijna via de linker naar buiten komt

Dat wil ik zien, niet die geregiseerde shit.