Ferrari 308 GTB/M ombouw: decal printen (hulp gezocht!)

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Ferrari 308 GTB/M ombouw: decal printen (hulp gezocht!)

Bericht door bigodino »

Ik ben weer een beetje bezig met de ombouw (ligt eigenlijk nagenoeg stil :oops: )

Ik heb een jaar geleden iemand gevraagd om een decalvel te printen in kleur op decalsheet. Helaas is dat tot op heden nog steeds niet gebeurd. Wie weet komt het ooit nog, maar eigenlijk wil ik niet op 1 paard wedden, dus bij deze zoek ik ook de hulp van dit forum :thump_up:

Het gaat om het volgende:

Ik heb een Coreldraw bestand (.cdr) van het decalsheet (gekregen van Formula 43). De meeste decals zijn wit. De sheet moet dus op een printer uitdedraaid worden die ook echt wit kan printen. Volgens Formula 43 is de sheet gemaakt in schaal 1:12, hoewel het een vectorbestand betreft. Ik heb een proefprint (normaal papier, zwart/wit) gekregen en daaruit blijkt dat ik het volgende nodig heb: 1 print in schaal 1:18 en eentje op 85% daarvan (dus schaal 1: 20,7).

Ik heb zelf geen Coreldraw en geen printer die wit print. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Mail het maar door...
Kan ik wel even kijken wat ik voor je kan doen.

special-modelcars@planet.nl
Verzamelen is de kunst van het kopen
Plaats reactie