Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
zo nu ff voorstellen wie ik ben. ik ben co a.ka atenzapower
ben 28 woon in zierikzee prov. zeeland.
mijn passie is auto tuning.mijn hobb= modelbouw en t verzamelen van modelautos in de schalen 1/24 en 1/18 van getunde modelen en hotrods en voornamelijk de japanse autos.heb er nog nie zo veel. maar heb nu een aantal rx7 s en wat skylines
Mijn naam is Frans en ben laat maar zeggen alweer een tijd met m'n tweede jeugd bezig (zie leeftijd).
Heb als hobby oldtimerbromfietsen (Kreidlers) en verzamel al een tijd schaalmodellen van klassieke motorfietsen.
Ben sinds kort begonnen met het verzamelen van Formule 1 schaal 1:43 modellen, heb eerst even meegekeken hier maar het leek me toch wel nuttig me aan te melden.
In het verre verleden heb ik een hoop aan modelbouw gedaan, waarbij ik vrij ver ging in het perfectioneren van de modellen.
De motorblokjes (ik spaarde alleen maar Amerikanen met dikke V8's) voorzag ik geheel van alle bedrading en had zelfs m'n eigen spuitcabine gemaakt van een oude platenspeler (zodat je het model makkelijk kon draaien m.b.t. het spuiten).
Heb het nu vanwege een teveel aan hobbies en werk er helaas geen tijd meer voor, maar hoop het ooit weer eens te kunnen oppakken want ik vond het altijd een leuke bezigheid.
Dat was 'm weer, voor zover.
Van m'n bouwmodellen tijd is helaas niets meer over en daar heb ik helaas geen foto's meer van (mocht ik ooit nog een verdwaalde foto tegenkomen dan zal ik deze plaatsen).
Foto's van de motor schaalmodellen en m'n oldtimer bromfietsen lijken me niet echt toepasselijk op een modelautoforum.
Van de huidige collectie Formule 1 schaalmodellen (die nog niet zo groot is omdat ik net ben begonnen) zal ik binnenkort eens een foto maken.
Ben echter wat verbouwingen aan m'n bestaande vitrinekast van plan en vindt het dan wat leuker pas een foto te plaatsen wanneer dat allemaal af is.