Schijnt een Autoart te zijn
Nieuwe modellen op de Autoart site (racers).
Zware modellen kunnen ook nadelen hebben.TVR freak schreef:Hoop op de Namac een aantal DBR9's te zien, en misschien 1 te kopen. Heb wel gelezen dat ze erg licht van gewicht zijn, wat ik wel jammer vind.
Er zijn een aantal gevallen bekend van de 1/18 Minichamps M3 GTR die door hun ophanging zijn gezakt vanwege het gewicht.

Grab life by the horns.
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan zij zijn de beste vrienden..........rsh_scuderia schreef:Ik denk aan een wekker die Robin heet, een caravan, een clown en een acrobaat. Drommels, drommels en nog eens drommels!
Er waren toch wel mooiere liveries denkbaar![]()
![]()

Dit model schijnt een limited edition te zijn van 1000. De tweede die ik deze week gezien heb. Denk dat hij daarom ook niet in Nederland te vinden zou zijn helaas

- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Sir Gary van DX schreef: This is one of those Porsches that usually appear on Ebay without its box or Certificate .
Just exactly how they do get there is a mystery , but I can only assume its one of the pre production examples that disappear out of the back door every now and then .
Another Porsche Infineon Carrera Cup Asia car . Nothing really good or bad to say about it as its regular Aa quality . It is obviously intending to be a L/E as the panel to stamp the number is on the undercarriage . Mine is 1001 / 1000 :lol
I really wish Aa would bring out some cars that can be researched regarding races , drivers etc . I spent an hour online looking for info on this car and found nothing . No idea if it will be released by Aa worldwide as Ive heard nothing about it .
Jeff thinks this one looks like Ronald McDonalds race car :lol
![]()
![]()
![]()
![]()
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
Ik zal eens een mailtje sturen naar mijn contactpersoon bij AA.
Dit mysterie moet toch eenvoudig op te lossen zijn?
De auto reed in 2003 mee in het Porsche Carrera Cup Asia

Alleen zijn die Aziatische sites lastig te lezen.....
nnToegevoegd na 2 uren 9 minuten:nn Even naar AutoArt gemaild.
Het schijnt dat er een kleine oplage is gemaakt als speciale opdracht. Iets van 1000 stuks.
T schijnt dat er regelmatig uit de fabriek wordt gestolen, en deze dan op internet terecht komen, zonder doos, zonder certificaat.
Is er een foto van t nummer te vinden?
Dit mysterie moet toch eenvoudig op te lossen zijn?
De auto reed in 2003 mee in het Porsche Carrera Cup Asia

Alleen zijn die Aziatische sites lastig te lezen.....

Het schijnt dat er een kleine oplage is gemaakt als speciale opdracht. Iets van 1000 stuks.
T schijnt dat er regelmatig uit de fabriek wordt gestolen, en deze dan op internet terecht komen, zonder doos, zonder certificaat.
Is er een foto van t nummer te vinden?