F1 2006

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

St. Paul schreef:
A short press release issues today from Red Bull announced the engine strategy for the 2007 season.
With contracts in place with Ferrari and Renault for engine supply next season, it was today announced that Red Bull will use Renault engines, while Scuderia Toro Rosso will use the Ferrari engine supply.
This year Red Bull ran Ferrari engines while Toro Rosso ran the rev-restricted Cosworth V10 powerplant.
Adrian Newey, the man brought in this year and charged with the design of the RB3 challenger, is said to have been in favour of the 2.4 litre Renault engine due to its preferred cooling characteristics.
Rond. En daarom verwacht ik dat juist RedBull volgend jaar een flinke stap kan gaan maken. RB3 challenger van Newey's hand en een motor die ze beter past.
Nu nog de rijders he :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

DC eindigt zijn carriere volgend jaar wel met een titel. :angel: :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
zipperscales
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

St. Paul schreef:DC eindigt zijn carriere volgend jaar wel met een titel. :angel: :mrgreen:
De titel meest zeurende coureur ooit :?:
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
St. Paul

Bericht door St. Paul »

zipperscales schreef:[..]

De titel meest zeurende coureur ooit :?:
Waar zeurt hij allemaal over dan? :eh:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Afbeelding

Voor een spotje voor Vodafone heeft de wagen al wat gereden. En een collega van Joop van T. lag ergens in de bosjes. :mrgreen:
fish88

Bericht door fish88 »

Ziet er geil uit.

Laat die lewis Hamilton first win edition maar komen :mrgreen: :thump_up:. Alleen Johny Walker? Hopelijk komt die nog terug?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ben er niet wild van... Dat rood moet natuurlijk voor Vodkaphone, maar het ziet er zo ongecoordineerd uit nu. Had het ook mooier gevonden als het grijs/chroom (veel) donkerder was geworden. Jammer.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

het zou me niets gaan verwonderen als Mclaren met de oude kleuren terug gaat komen wit een rood, of zelfs in het oranje want er zijn een heel aantal spaanse sponsoren er bij gekomen.

nu ze doen maar ik ga alvast buiten ferrari komend jaar voor toro rosso en ietsjes :mrgreen: voor midland suporteren zolang verstappen maar weg blijft.

waar is de tijd gebleven van de Prost grandprix's en den Minardi's :cry:
dat waren leuke teams met een klein budget er echt voor werken op er bij te mogen zijn :thump_up:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

F1-Racer schreef:het zou me niets gaan verwonderen als Mclaren met de oude kleuren terug gaat komen wit een rood, of zelfs in het oranje want er zijn een heel aantal spaanse sponsoren er bij gekomen.
Zo als de wagen op de foto staat zal hij volgend jaar rijden. Maar als je de link tussen de spaanse sponsoren en het terug komen van rood wit of oranje eens zou willen uitleggen. Want ik ben erg benieuwd hoe je daar bij komt. Rood wit was namelijk gebaseerd op een Marlboro pakje en Marlboro's eigenaar sponsort jouw zeer geliefde team dus dan moet je toch snappen dat dat geen optie meer is. En oranje wordt alleen voor de interim wagens gebruikt. Grijs/zilver/chroom is de kleur waar Mercedes zich mee presenteert. Ik ben echt benieuwd hoe Ron Dennis zijn grootste partner zou gaan vertellen dat ze toch weer over stappen op wit/rood. :lol:
F1-Racer schreef: nu ze doen maar ik ga alvast buiten ferrari komend jaar voor toro rosso en ietsjes :mrgreen: voor midland suporteren zolang verstappen maar weg blijft.
Ik weet niet wat je fixatie is met Verstappen, maar ik zou er wat aan laten doen.... :doh:
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

wat de mclaren betreft.

vodafone is rood en wit dus daarmee oranje kan ook wel want 1 ding staat al vast dat er twee gps komen waar de volledige bolides een volledige spaanse tint krijgen.

wat verstappen betreft das snel te verklaren, iemand die niet kan verdragen dat een jonge gast op een openbare indoor kartbaan sneller is en soms niet direct aan de kant gaat en hem daarom een pakslaag geeft , dat noem ik geen waardig piloot , het is een agresief ventje ik heb medelijden met zijn vrouw :thump_down:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

F1-Racer schreef:wat de mclaren betreft.

vodafone is rood en wit dus daarmee oranje kan ook wel want 1 ding staat al vast dat er twee gps komen waar de volledige bolides een volledige spaanse tint krijgen.
Wit/rood is simpelweg geen optie meer want dan refereren ze aan een sponsor waar ze 10 jaar mee gereden hebben en die nu juist 1 van de grootste concurrenten sponsort. En oranje krijg je niet door rood en wit maar rood en geel te mengen! Rood en wit maakt lichtrood, misschien roze. Dat zou hooguit de interesse van Ricardo wekken. :mrgreen:

Maar dat laatste is wel interessant. Heb je de bron waar staat dat ze 2 gp's een volledig spaanse tint krijgen? Want Santander zal als naam op de wagen en kleding verschijnen en Mutua Madrilena op voorvleugel, helmen en overalls. Dus dat lijken mij normale sponsoren en ik kan me niet herinneren dat Mclaren ooit een speciale 1malige racetrim heeft gehad. Alleen het oranje interim komt elke keer terug bij verandering van layout.
F1-Racer schreef: wat verstappen betreft das snel te verklaren, iemand die niet kan verdragen dat een jonge gast op een openbare indoor kartbaan sneller is en soms niet direct aan de kant gaat en hem daarom een pakslaag geeft , dat noem ik geen waardig piloot , het is een agresief ventje ik heb medelijden met zijn vrouw :thump_down:
Garppig dat je hier oordeelt over de sportiviteit van Verstappen terwijl je in de week voor de laatst GP alleen maar riep dat je wilde dat Kimi, Massa of wie dan ook Alonso er af zou rammen. :thump_up: Maar uit je verhaal begrijp ik dat jij jullie FIA gesponsorde clubhonk niet uit woede kort en klein zou meppen na zo iets. Dat siert je dan weer.
F1-Racer
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

nu ik weet niet in de f1 zijn het meestal echte mannen die zich kunnen verdedigen.
dit is wat in Grand prix kart doen niet kon, de jongen was bijna dood geweest toen hij van de trap viel echt veel grappig vin ik daar niet veel aan :evil:

nu wat dta van die mclaren in een exstra tintje zou rijden 2 gps dat werdt bevestig op de VTM en één (tv zenders) en ook in sommige kranten en de DSF.

Barcelona zou er 1 van zijn
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik weet niet wat je fixatie is met Verstappen, maar ik zou er wat aan laten doen
Makkelijk te verklaren Saint, hij maakt pas verstappen opmerkingen hier op 't forum sinds het Verstappen/A1/Zandvoort gebeuren, hij heeft zeker gemerkt dat 't makkelijk scoren is met Verstappen opmerkingen en probeert zo waarschijnlijk z'n populariteit hier wat op te krikken :wink: . Dit is 't laatste wat ik hier over F1 racert en Verstappen typ, want bij iemand die Stefan Postma z'n hol voor Verstappen z'n hol aanziet hou ik me liever ver uit de buurt :wink:

Nu weer ontopic: Ik ben niet kapot van de nieuwe McLaren livery, ik begrijp dat dat rood op de sidepods moet voor Vodafone, maar mooier is 't er niet op geworden :eh: .
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

St. Paul schreef:Zo als de wagen op de foto staat zal hij volgend jaar rijden. Maar als je de link tussen de spaanse sponsoren en het terug komen van rood wit of oranje eens zou willen uitleggen. Want ik ben erg benieuwd hoe je daar bij komt. Rood wit was namelijk gebaseerd op een Marlboro pakje en Marlboro's eigenaar sponsort jouw zeer geliefde team dus dan moet je toch snappen dat dat geen optie meer is. En oranje wordt alleen voor de interim wagens gebruikt. Grijs/zilver/chroom is de kleur waar Mercedes zich mee presenteert. Ik ben echt benieuwd hoe Ron Dennis zijn grootste partner zou gaan vertellen dat ze toch weer over stappen op wit/rood. :lol:
Formule1 Racereport schreef:Marca: ’We hebben Alonso’s nieuwe auto ontdekt’
McLaren nuanceert livery-primeur Marca

De Spaanse sportkrant Marca claimt een wereldwijde primeur te hebben met de plaatsing van een exclusieve foto van de nieuwe livery van McLaren. Het team nuanceert het verhaal.

,,We hebben de nieuwe auto van Alonso ontdekt”, staat er op de cover van Marca met bijgaande foto. Op de foto staat een McLaren MP4-21, met achter het stuur Pedro de la Rosa. De renstal zou zijn gesnapt tijdens het schieten van promotiemateriaal voor Vodafone, de nieuwe titelsponsor, in het Spaanse Jerez.

In vergelijking met afgelopen seizoen is deze livery er een stuk roder op geworden, vooral aan de zijkanten op de plek waar tot voorheen Johnnie Walker stond. Eigenlijk volgens verwachting, want deze kleurstelling wijkt niet veel af van de door Vodafone gesponsorde Mercedes-auto’s in de DTM.

Navraag van FORMULE 1 RaceReport bij McLaren of er enige kern van waarheid in het verhaal zit leert dat er sprake was van image evaluation met het oog op 2007. Dit heeft een woordvoerster van de renstal bevestigd.

,,Pedro de la Rosa en Lewis Hamilton hebben beiden gereden in auto’s die onderdeel uitmaken van de doorlopende evaluatie van ons imago. Dit met het oog op volgend seizoen. De volledige identiteit van Vodafone McLaren Mercedes zal worden onthuld tijdens de perspresentatie van het team, half januari in Valencia.”

Hier voegt de zegsvrouw met nadruk aan toe dat er tijdens de test in Jerez geen sprake is geweest van een shoot-out voor het tweede stoeltje tussen De la Rosa en Hamilton.
Gappig dat Saint denkt het juist te hebben hij werkt immers bij McLaren :mrgreen:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Wil er wel een wedje op leggen. :mrgreen: Natuurlijk zeggen ze van niet. Wat zou anders het doel van de presentatie nog zijn. En waarom zouden ze uitgerekend FORMULE 1 RaceReport wel vertellen hoe het zit. Omdat Olav Mol er bij hoort en die "vrienden" in de F1 heeft? :lol:

Misschien dat het vodafone rood iets minder aanwezig zal zijn en het hier alleen voor reclamedoeleinden net wat duidelijker naar buiten komt maar ik durf er op te wedden dat dit de layout wordt. :thump_up: Spreek je er wel over in MSN. :wink: Overigens zouden grote layout veranderingen moeten betekenen dat er nog een interim komt. Wat dat betreft wil ik het dan wel fout hebben. :dance:

Wat leesvoer... Dit is best wel triest.

http://www.catchmeifyoucan.be/MSCretirementBF1.pdf
"...Montezemolo had long before given him a deadline of Monza and told him that it was either driving alongside KR in 2007 - or retirement."
Gesloten