Fotografie-topic

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Plaats reactie
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Fotografie-topic

Bericht door Tim »

Ik vind het een leuk topic, en ik kijk er vaak met veel plezier naar. Maar het valt me wel op dat de nadruk voor een groot aantal posters ligt op het plaatsen van foto's, terwijl de bedoeling volgens mij was dat het ging om het nemen van foto's. :wink:

Niks op tegen om een draadje vol te knallen met plaatjes maar dan wel graag mooie foto's die gaan om de foto, niet een standaard zijkantje van een model en hoppa.


Meningen? :?:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Wat mij betreft moet de spotlight zijn voor het plaatsen en het hoofdforum over het nemen (van foto's :roll: ).

Maar tegelijkertijd erger ik me er niet aan zo als het nu is.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik hou wel van supermooie foto's en dan liever eentje minder dan 10 teveel.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik begrijp wat Tim bedoeld, je ziet soms mensen die een hele rits foto's plaatsen, die meestal ook al in de privetopic staan en hebben dus niet echt een toegevoegde waarde om eerlijk te zijn. Foto's zoals die van Bieck, laten zien dat het ook anders kan en daarvoor was dit topic dus in eerste instantie bedoeld. :thump_up: Ga eens experimenteren en laat zien wat je ervan gemaakt hebt.

Ben het met Bieck eens dat het op dit moment niet storend is, maar ben wel van mening dat men niet alle foto's zo uit de privetopic naar de spotlight topic's kopieert :!:
Plaats reactie