F1 2007
- hanzjepanzje
Dat is zeker goed nieuws! Ik denk dat Renault en McLaren er ook nogal op vooruit gaan qua livery en dat het wel eens een optisch erg fraai veld kan worden! Ben tevens erg benieuwd naar de Honda, deze hebben nml aangekondigd om met iets heel anders te komen...
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- hanzjepanzje
ja ziet er lekker uit die rosso
http://www.f1.com daar is de achterkant van de wagen te bezien.
kimi stelt me wel wat teleur met zijn helm
had geen zwart verwacht maar terug zijn blauw met de finse vlag of zo iets en meer rood.
alonso zijne helm is netjes proper maar das dan ook alles wat ik nog over hem wil zeggen

http://www.f1.com daar is de achterkant van de wagen te bezien.
kimi stelt me wel wat teleur met zijn helm

alonso zijne helm is netjes proper maar das dan ook alles wat ik nog over hem wil zeggen

- hanzjepanzje
De McLaren MP4-22. Aparte wagen en ze houden nogsteeds vast aan hun Michael Jackson neus zie ik. Verder is de rug nog langer op z'n hoogst enfin...kijk zelf maar 
Overigens, wat een foei, maar dan ook foeilelijke overalls. Geen wonder dat Vodafone voor McLaren koos...

(bron: http://www.racefreaks.nl)

Overigens, wat een foei, maar dan ook foeilelijke overalls. Geen wonder dat Vodafone voor McLaren koos...

(bron: http://www.racefreaks.nl)
Groeten, Hans
--
--
- fish88
- Schaal: 1:43
Wel geneig om 4 Newey wagens volgend jaar aan de start te zien. Maar hoop echt dat de andere wagens mooier worden, want tot nu toe alleen maar wat aanpassingen tov 2006
(alle wagens tot nu toe gepresenteerd).
Ben naast Montoya fan sinds 2005 ook al Lewis Hamilton fan dus toch iemand om aan te moedigen dit jaar, denk dat hij het wel redelijk naast Alonso gaat doen.

Ben naast Montoya fan sinds 2005 ook al Lewis Hamilton fan dus toch iemand om aan te moedigen dit jaar, denk dat hij het wel redelijk naast Alonso gaat doen.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- hanzjepanzje
En de interim livery van Williams kan natuurlijk niet ontbreken:

Al is het alleen al omdat hij zo spectaculair is

(bron: http://www.formule1.nl)

Al is het alleen al omdat hij zo spectaculair is

(bron: http://www.formule1.nl)
Groeten, Hans
--
--
- fish88
Dat is alweer nummer 5 van wagens die op 2006 wagens lijkt. Ik hoop echt dat dit een intrim model is, en dat williams gaat experimentern zoals in 2004. Nog 7 teams waarvan er hopelijk in ieder geval 1 een vernieuwende wagen heeft...

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Nou... als de topteams niks veranderen... Dan zou ik mijn hoop laten varen als ik jou was. Misschien dat de RBR iets anders wordt. Maar die zal dan hooguit lijken op de Mclaren.fish88 schreef:Dat is alweer nummer 5 van wagens die op 2006 wagens lijkt. Ik hoop echt dat dit een intrim model is, en dat williams gaat experimentern zoals in 2004.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- hanzjepanzje
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Ik vind de livery van de Mac wel leuk gedaan, die sidepod lijkt echt op een druppel nu. Maar die airbox is waaaay ugly!
MP4-22: Quasimodo... 

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
De auto was op zich goed, alleen het blok wat erin lag was bagger, als tie ff over zijn toeren geramd werd dan werd er gelijk een nieuwe paus bekend gemaakt 
In hart en nieren! McLaren

In hart en nieren! McLaren

Nostalgie moet je koesterenSchumi28 schreef:Die overalls van McLaren zien eruit als die van een achterhoede team uit het begin van de negentiger jaren

Die snapt ik ff niehanzjepanzje schreef:Overigens, wat een foei, maar dan ook foeilelijke overalls. Geen wonder dat Vodafone voor McLaren koos...

nu ja vin de ferrari overrals best wel beter dan die van mclaren, alonso heeft een nieuw kapsel
hij lijk nu net op een
mag ik niet zeggen van mijn moeder
en ja mclaren heeft niet veel veranderd, ferrari wel redelijk wat en zoals gezegd ferrari komt pas op 18 maart met de volledige nieuwe wagen dat kan van mclaren niet gezegd worden denk ik want ze kijken altijd naar het vorige model blijkbaar en dat is ook te zien op de vergelijkings foto vond wel dat die viking horens
nu weg mochten bij mclaren want kimi is nu bij ferrari
Sorrie dat ik het zeg maar Mclaren lijkt op een Circus team 2007

en ja mclaren heeft niet veel veranderd, ferrari wel redelijk wat en zoals gezegd ferrari komt pas op 18 maart met de volledige nieuwe wagen dat kan van mclaren niet gezegd worden denk ik want ze kijken altijd naar het vorige model blijkbaar en dat is ook te zien op de vergelijkings foto vond wel dat die viking horens

Sorrie dat ik het zeg maar Mclaren lijkt op een Circus team 2007