Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Nou ik bedoelde eigenlijk dat ie wat laag leek te hangen op de kogel. Nu, als je zo'n mooie oude caravanhebt rij je ook wel rustig over drempels, zeker met een klassieker als de Oldsmobile Toronado (een V8 met voorwielaandrijving)Peter Parker schreef:Ja hij staat laag op zijn wielen, maar er lijkt niets mee aan de hand. Maar rustig over een verkeersdrempel, anders vallen de kastjes leeg.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
vroegah zei mijn leraren dat er geen domme vraag bestond, maar ik vraag me dat af...
Nee die van jou niet hoor! Code 3 betekent zonder toestemming van de fabrikant uitgegeven in eigen beheer, vaak met afwijkende opdruk of kleur. Code 2 is met toestemming van de fabrikant een afwijkende versie en Code 1 is de orginele versie van de fabrikant.
Nee die van jou niet hoor! Code 3 betekent zonder toestemming van de fabrikant uitgegeven in eigen beheer, vaak met afwijkende opdruk of kleur. Code 2 is met toestemming van de fabrikant een afwijkende versie en Code 1 is de orginele versie van de fabrikant.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op zo 28 jan 2007 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
- Montezemolo
- Contacteer:
Kijk, das weer een leuk weetje. Trouwens ik had vroeger een Siku of matchbox, een zilveren met zwarte plastic deurtjes, misschien zegt het je iets. ik ben zo nieuwsgierig wat dat nu voor auto was. Misschien weet jij het.Peter Parker schreef:vroegah zei mijn leraren dat er geen domme vraag bestond, maar ik vraag me dat af...
Nee die van jou niet hoor! Code 3 betekend zonder toestemming van de fabrikant uitgegeven in eigen beheer, vaak met afwijkende opdruk of kleur. Code 2 is met toestemming van de fabrikant een afwijkende versie en Code 1 is de orginele versie van de fabrikant.
- buttonfreak
- Contacteer:
Kan bijvoorbeeld van SIKU de Ford GT of Alfa Romeo Montreal zijnMontezemolo schreef:[..]
Kijk, das weer een leuk weetje. Trouwens ik had vroeger een Siku of matchbox, een zilveren met zwarte plastic deurtjes, misschien zegt het je iets. ik ben zo nieuwsgierig wat dat nu voor auto was. Misschien weet jij het.
Toegevoegd na 1 minuten:
Hoewel ik het origineel leuker vind, zijn dit zeker mooie auto's. In het geval van de Kever vind ik het bijzonder leuk!Peter Parker schreef:2 speciale zgn code 3 Siku's vers van de pers!
i13.photobucket.com/albums/a278/peterparker63/PICT1684.jpg
- Montezemolo
- Contacteer:
Zal dan wel een Montreal zijn geweest aangezien de deuren thv de B-stijl wat omhoog liepen. Zou leuk zijn als iemand er nog een foto van heeft.buttonfreak schreef:[..]
Kan bijvoorbeeld van SIKU de Ford GT of Alfa Romeo Montreal zijn
Dit ding heb ik echt tot de draad toe afgespeeld
Toegevoegd na 14 minuten:
FF google raadplegen en ja het was een montreal, wat een gave bak was dat zeg, en dan te bedenken dat ik ooit nog eens zelf een weekend met zo'n ding heb geredenMontezemolo schreef:[..]
Zal dan wel een Montreal zijn geweest aangezien de deuren thv de B-stijl wat omhoog liepen. Zou leuk zijn als iemand er nog een foto van heeft.
Dit ding heb ik echt tot de draad toe afgespeeld

- buttonfreak
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: