Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gisteren heeft mijn vrouwtje me verrast met een vroeg valentijngeschenkje en ik ben er super blij mee,nl een dubbel setje van de nieuwe cars reeks
buzz & woody en sally en cruising mc queen
vooral die laatste is super,deze vind ik de allermooiste uit de reeks,die witte banden op rode velgen super gewoon
kijk en geniet !!!
groetjes
heb mij eventjes bezeig gehouden met een klein diorama te maken voor in mijn vitrine kast voor de cars collectie,gewoon met wat plakkers en triplex kan je van iets simpel toch iets leuk maken,ook heb ik mijn vitrine kast een beetje opnieuw geordend
groetjes peter
deze laatste heeft helaas wel wat lakschade en zijn de wielen en spoiler terug gekleeft,dus hij kan niet meer rijden
Ik wist niet dat je ook een XJ13 van AUTOart had! Geweldig ding.
En je Aston Martin modellen mogen er ook zeer zeker zijn. De #2 DB4 Zagato van Vitesse is zeldzaam aan het worden, be proud of it!
Ik wist niet dat je ook een XJ13 van AUTOart had! Geweldig ding.
En je Aston Martin modellen mogen er ook zeer zeker zijn. De #2 DB4 Zagato van Vitesse is zeldzaam aan het worden, be proud of it!
i know
i.v.m de xj 13 dit is inderdaad een prachtstuk,super details
speciaal voor jou enkele overzichtfoto's