F1 2007

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Diciotto
Schaal: 1:43

Bericht door Diciotto »

117ayrton schreef:[..]
inderdaad maar de reclame op de rtbf is dat nog meer hoe kort het ook mag zijn ,trouwens gek dat je geen reclame ziet bij de pole maar wel bij de race :nuts:
Ik ben ALLERGISCH voor reclame.
Vandaar ook m'n (voor sommige ZEER ergerlijk) zap-gedrag :mrgreen:
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik had mijn wekker op 03:00 ingesteld :mrgreen:

Echter niet aangezet 8) , dus smiddags de herhaling gekeken, zonder op internet te kijken of andere nieuwsbronnen waar ik de uitslag zou kunnen zien.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Wat is F1 zonder geruchten en wat is F1 zonder illegale, doch gedoogde acties van Ferrari :mrgreen: :|

SpeedTv claimt dat Ferrari een beweegbare undertary heeft. Oftewel een beweegbare bodemplaat. Op het rechte stuk wordt deze mechanisch verlaagd waardoor de eind snelheid hoger wordt, of dat er meer vleugel gezet kan worden zodat er op het rechte stuk even snel gereden kan worden. Je moet er van houden :thump_up:
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wat een flutrace :thump_down: blij dat ik niet in het holst van de nacht mijn bed uitgekropen ben :worshippy:
En die reclame is inderdaad super irritant :twisted:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

rsh_scuderia schreef:Wat is F1 zonder geruchten en wat is F1 zonder illegale, doch gedoogde acties van Ferrari :mrgreen: :|

SpeedTv claimt dat Ferrari een beweegbare undertary heeft. Oftewel een beweegbare bodemplaat. Op het rechte stuk wordt deze mechanisch verlaagd waardoor de eind snelheid hoger wordt, of dat er meer vleugel gezet kan worden zodat er op het rechte stuk even snel gereden kan worden. Je moet er van houden :thump_up:
Ach dat is die minkukel van een Dennis weer, als die eens geen andere teams zwart maakt moet je je pas zorgen gaan maken.
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Er is online een petitie opgestart;
http://www.ipetitions.com/petition/reclamertlgp/

Het ondertekenen waard :thump_up: [/s]
Wim83
Contacteer:

Bericht door Wim83 »

3u45 opgestaan om te kijken naar Canvas, samen met vriendin :mrgreen:

Mooie race, van Raikkonen, van Hamilton en zeker ook van Massa!
Die Sutil heeft toch ook z'n debuutrace uitgereden... Wurz kwam verdorie goed weg toen Coulthard over hem schoof! :shock:

Het commentaar op Canvas is idd een beetje slaapwekkend. Voor weerzinwekkend enthousiast commentaar moet je op RTBF 1 (la une) of RTBF 2 (la deux) zijn. Daar word je pas gek :thump_up: En voor die 3x 15 seconden reclame ertussen, ach. En je moet wel Frans verstaan natuurlijk.

Meestal kijk ik Canvas uit gemakzucht, soms RTBF.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Wim83 schreef:3u45 opgestaan om te kijken naar Canvas, samen met vriendin :mrgreen:

Mooie race, van Raikkonen, van Hamilton en zeker ook van Massa!
Die Sutil heeft toch ook z'n debuutrace uitgereden... Wurz kwam verdorie goed weg toen Coulthard over hem schoof! :shock:

Het commentaar op Canvas is idd een beetje slaapwekkend. Voor weerzinwekkend enthousiast commentaar moet je op RTBF 1 (la une) of RTBF 2 (la deux) zijn. Daar word je pas gek :thump_up: En voor die 3x 15 seconden reclame ertussen, ach. En je moet wel Frans verstaan natuurlijk.

Meestal kijk ik Canvas uit gemakzucht, soms RTBF.
:mrgreen: die 3 x 15 seconde zijn er nu juist teveel aan op de rtbf ,waarom doen ze dat wel niet bij het uitzenden van de pole ,onbegrijpelijk het beste zou zijn 2 tv's commentaar van itv maar dan enkel het commentaar en de beelden van canvas :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaahooooooooeeeeeeeeeee!!!

:worshippy:
De tijd van blind het gas intrappen is vanaf volgend jaar afgelopen voor de heren Formule 1-coureurs; zij mogen vanaf 2008 weer ouderwets met het gas spelen. De FIA heeft vandaag bekend gemaakt dat vanaf het volgende seizoen elke vorm van tractiecontrole is verboden op de Formule 1-wagens. Het systeem dat ervoor zorgt dat wielen niet doorspinnen is sinds 2002 weer legitiem in de Formule 1, na jaren verboden te zijn geweest. Destijds werd het systeem getolereerd omdat de FIA niet kon garanderen dat ze het systeem altijd konden opsporen.

Vanaf 2008 “mag er geen auto meer worden uitgerust met een systeem dat het doorspinnen van wielen blokkeert of een teveel aan gas geven van een coureur compenseert. Elk systeem dat een rijder waarschuwt bij aanvang van wielspin is eveneens verboden”, zo valt in het nieuwe technisch reglement te lezen. Met deze maatregel geeft de FIA de macht weer terug bij de rijder. Waar Niki Lauda ooit stelde dat een Formule 1-wagen heden ten dage door een aap bestuurd kan worden – om vervolgens zelf een aantal malen te spinnen – zal de rijder zich nu weer kunnen onderscheiden door met beleid om te gaan met het gaspedaal.
[/quote]
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

: een goede maatregel van de heren van de F.I.A gaan ze nu weer hun verstand gebruiken?EINDELIJK ZOU IK ZO ZEGGEN :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Toch niet voor niets die enquete ooit ingevuld! :thump_up:

Betekent dit ook dat de launchcontrol weg gaat? Dat vind ik een nog kanslozer hulpmiddel dan tc. :thump_down:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
fish88

Bericht door fish88 »

Geweldig dat TC weggaat zie je de echte talenten van de rijders.

Maar jullie vergeten dat de FIA dit gaat invoeren maar eerder aangekondigde maatregelen niet meer gaat doervoeren, zoals de slicks die volgend jaar zouden terugkomen, of bredere wagens die beter zouden zijn voor de mechanische grip. Dus zoveel win je er ook niet mee.
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Eerste helft lag ik nog te slapen 2de helft was weer dodelijk saai. En irritant. Waarom moeten die sukkels van Mercedes net dit jaar plots wel hun werk goed doen. Plots wel betrouwbaar en sneller dan de rest. En Alonso die toevallig binnen komt vallen en Hamilton naast zich krijgt (die overigens wel veel beter presteert dan ik zelfs maar had durven hopen :worshippy: voortaan vervang ik Massa door Hamilton in de tipping) gaat met de eerst strijken.

Maar uiteindelijk krijgt de zwaaiende wenkbrauw op Schumacherreske wijze een kampioenschap in zijn maag geduwd. :snooty: Ik ben blij dat Mclaren rijdt waar ze moeten rijden maar Alonso en Mercedes gun ik het absoluut niet. Hopen dat Alonso zich aan zijn eigen afspraak houdt en na 3 kampioenschappen stopt. Zijn we einde jaar van die sukkel af.

ING kan de slogan aan gaan passen want dat met professionals die op het hoogste niveau mee draaien is na 2 races zwaar achterhaald. En Massa... ach ja Massa.... :lol: Jammer voor Kubica, BMW zit er goed bij. Het zijn nog steeds "nieuwe" races voor hem. Ben benieuwd hoe hij gaat als hij zijn eerste races voor de 2de keer gaat rijden. Kimi reed aardig Ferraristijl. Ik hoop iets eenmaligs.
Laatst gewijzigd door St. Paul op zo 08 apr 2007 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

zullen we het maar niet over Spyker hebben . . . . . . . . . . . .
St. Paul

Bericht door St. Paul »

motorhead schreef:zullen we het maar niet over Spyker hebben . . . . . . . . . . . .
:lol: Wie?

Belgen maakt in het commentaar een paar mooie opmerkingen. Berger had ook al gezegd dat Spyker alleen voor het geld in de F1 zit. Tijd dat Spyker weer wat klachten stuurt naar Fia over Torro Rosso en Super Aguri. Mooi hoor, Nederlands team. :lol: Ik mag dan een azijnpisser zijn maar ik ben iig niet degene die het nu zuur mag opdrinken. :angel:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie