Alleen die ventilator op die '48er Ferrari. Is dat niet een beetje knullig gedaan of lijkt dat maar zo

De 330 is absoluut een topper. En de prijzen van Bang modellen maken het nog leuker..model1op43 schreef:Heerlijke modellen, de 330 spreekt mij het meest aan maar de oudere versies mogen er ook zijn![]()
Alleen die ventilator op die '48er Ferrari. Is dat niet een beetje knullig gedaan of lijkt dat maar zo
Zojuist op mijn werk ontvangen. De Ferrari 360 GT van BBR.Ferrari10flrb schreef:Vanochtend wakker geworden met een enorme smile.![]()
![]()
![]()
Om 0500 mijn bed uit. (met wat gemopper naast me). Veiling op Ebay van een door mij zeer gewenst model liep af. Had de zwarte variant met nr62, die was echter slecht gebouwd dus retour naar Italie. Volgens zeggen hadden ze nog wel dezelfde maar dan goed gebouwd. "Mijn" model is 2 maanden onderweg geweest. Een kleurenblinde Italiaanse stuurde vervolgens een totaal andere 360 terug. Dit model ook weer terug gestuurd, een maand onderweg. En hopelijk nu maanden later zou ik geld terugkrijgen.
Eind goed al goed:
Ferrari 360 Modena 1st FIA NGT 2001, van BBR:
img148.imageshack.us/img148/6929/ex081cs8.jpg
img207.imageshack.us/img207/167/ex082us7.jpg
img148.imageshack.us/img148/7913/ex083kd7.jpg
Mijn geluk is dat er weinig belangstelling was. Toen ik om 2300 mijn bed in kroop waren er maar 4 biedingen. Waarvan 1 persoon 2x. Dus het is dan wel een verassing als je met een duf hoofd de pc om 0505 aanzet hoe dan de stand van zaken is. De avond ervoor ben ik voor een andere 360 om 0200 opgestaan daar waren 16 biedingen in een paar uur tijd gedaan![]()
En nog gelukkiger word ik van de prijs, de helft van de oorspronkelijke winkelwaarde. De BBR kenners weten dan wel ongeveer de hoogte van het winnende bod.
Gezien het feit dat op Hemelvaartsdag het regent of gaat regenen en ik dat als excuus gebruik om niet te hoeven fietsen of in de tuin kan werken ben ik van plan om dan de foto achterstand te gaan inlopen. Heb nog te fotograveren:
330 P4, Daytona 1967. Bang
166 MM, Mille Miglia 1950, ART
166 S Tipo Alemano, Mille Miglia 1948, Looksmart
315 S, Mille Miglia 1957, ART
250 GTO, Targa Florio, 1962, Box
Bloedmooi! Echt BBR vakwerk.PORSCHE schreef:Veel te snel aangekomen
![]()
Enne is hij mooi of bloedmooi
Tja....d'as een goede vraag, ga ik uitzoeken, vond al dat de naam Marzotto vaak voorkwam.jonnoT schreef:Schitterende aanwinsten, Dirk.![]()
![]()
mooi gevarieerd. Prachtige foto's
![]()
Een kleine opmerking. Er racete 3 Marzotto broeders in de jaren 50, dus welek is het
Ferrari10flrb schreef:[..]
Tja....d'as een goede vraag, ga ik uitzoeken, vond al dat de naam Marzotto vaak voorkwam.