kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!
:::::::::::::::::::::::::::Update::::::::::::::::::::::::::::::::::::
In de afgelopen tijd zijn de volgende modellen toegevoegd:
- Porsche GT3-RS (straatversie)
- Porsche GT3 RS (Yokohama versie)
- Bmw M3 CSL
- Bmw M3 gtr #42 (raceversie staat in bestelling)
Voor afbeeldingen en reviews zie mijn site....
In de afgelopen tijd zijn de volgende modellen toegevoegd:
- Porsche GT3-RS (straatversie)
- Porsche GT3 RS (Yokohama versie)
- Bmw M3 CSL
- Bmw M3 gtr #42 (raceversie staat in bestelling)
Voor afbeeldingen en reviews zie mijn site....
Haha paul, dat komt omdat je hem zelf ook hebt, jij meteen kopen toen ik zei dat hij gelimiteerd was op 5000 pcs haha
Ik heb vandaag bericht gekregen dat de BMW M3 GTR #42 dinsdag op de post wordt gedaan. Dus dan heb ik hem donderdag in huis, en dan die week en de week erop kun je foto's en een review verwachten!

Ik heb vandaag bericht gekregen dat de BMW M3 GTR #42 dinsdag op de post wordt gedaan. Dus dan heb ik hem donderdag in huis, en dan die week en de week erop kun je foto's en een review verwachten!
hier nog eventjes wat foto's van mijn vitrine kast zoals hij eerst was en zoals hij nu is:
TOEN:
Alleen sommige wagens zijn weer in de doos gegaan zoals de M3 gtr en de bmw 5 serie. Wanneer er weer vitrines zijn komen deze erin, helaas staan mijn gallardo's en wat andere modellen ook nog allemaal in dozen.
NU:

TOEN:

Alleen sommige wagens zijn weer in de doos gegaan zoals de M3 gtr en de bmw 5 serie. Wanneer er weer vitrines zijn komen deze erin, helaas staan mijn gallardo's en wat andere modellen ook nog allemaal in dozen.
NU:

Echt hoog tijd voor een nieuwe kast Kwieb! Je verzameling is te mooi om in dozen te laten staan!
Ik zal niet teveel zeggen want bij mij stonden er een aantal ook lange tijd in de doos... 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Carfanatic
- Contacteer:
Dat komt omdat er een speciaal voetje van acryl onder zit. Misschien dat ik deze in de toekomst meer ga aanschaffen zodat er meer wagens in mijn vitrines kunnen.
Dit is het bewuste voetje. (een van deze)
Deze zijn ook heel leuk om je collectie mee op te vrolijken, mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
Dit is het bewuste voetje. (een van deze)

Deze zijn ook heel leuk om je collectie mee op te vrolijken, mocht je interesse hebben hoor ik het graag.
- Carfanatic
- Contacteer:
dit is de vitrine die ik bedoelde: http://www.ikea.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=9&langId=-22&catalogId=10101&productId=11638