Buttonfreak: Juli 2025 (P307)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
buttonfreak
Schaal: 1:64
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

117ayrton schreef:[..]
daar gaat het toch om ,je koopt wat je zelf leuk of mooi vind.wat iemand anders er over denkt maak niets uit :thump_up:
Ben ik al lang mee opgehouden, me wat aan te trekken wat anderen denken. Enige die je er mee hebt is jezelf.

Toch dank voor de commentaren. Ik bedoel je mag van mij rustig zeggen dat je iets lelijk vind.
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

misschien een leuke tip voor je buttonfreak:

deze week kreeg ik de folder van de plaatselijke vw dealer (wealer) in de brievenbus, die hadden een 1:64 rode golf V gti in de folder staan voor 2,50. Die zag er op de foto hele goed uit (stukken beter dan de norev), ik ga er deze week zeker even voor kijken... en ja... voor 2,50 kun je moeilijk een miskoop doen.
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

buttonfreak schreef:[..]

Ben ik al lang mee opgehouden, me wat aan te trekken wat anderen denken. Enige die je er mee hebt is jezelf.

Toch dank voor de commentaren. Ik bedoel je mag van mij rustig zeggen dat je iets lelijk vind.
ik vind niets echt lelijk,zou ze zelf niet kopen wegens te klein dat is alles,maar ik kijk wel met veel plezier naar je verzameling :D
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
buttonfreak
Contacteer:

DaChrist schreef:misschien een leuke tip voor je buttonfreak:

deze week kreeg ik de folder van de plaatselijke vw dealer (wealer) in de brievenbus, die hadden een 1:64 rode golf V gti in de folder staan voor 2,50. Die zag er op de foto hele goed uit (stukken beter dan de norev), ik ga er deze week zeker even voor kijken... en ja... voor 2,50 kun je moeilijk een miskoop doen.
Da's waar. Het verbaast me, de Golf die ik daar liet zien was voor VW gemaakt eigenlijk. Ik woon niet in de buurt (Ierland), dus het zou leuk zijn als je voor me kon kijken.
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

buttonfreak schreef:[..]

Da's waar. Het verbaast me, de Golf die ik daar liet zien was voor VW gemaakt eigenlijk. Ik woon niet in de buurt (Ierland), dus het zou leuk zijn als je voor me kon kijken.
Dat is niet om de hoek nee :D

De Golf die jij liet zien ziet hetzelfde uit als de 'gewone' norev minijet Golf, en die vind ik slecht afgewerkt :)

Ik ga eens voor je kijken (en voor mezelf natuurlijk). Ik zal meteen 2 stuks meenemen als ik ga, dan kun je hem eventueel overnemen en anders vind ik wel iemand anders die er wat in ziet.
buttonfreak
Contacteer:

DaChrist schreef:[..]

Dat is niet om de hoek nee :D

De Golf die jij liet zien ziet hetzelfde uit als de 'gewone' norev minijet Golf, en die vind ik slecht afgewerkt :)

Ik ga eens voor je kijken (en voor mezelf natuurlijk). Ik zal meteen 2 stuks meenemen als ik ga, dan kun je hem eventueel overnemen en anders vind ik wel iemand anders die er wat in ziet.
Slecht afgewerkt of weinig detail? Ik meen namelijk dat de uitvoering zelf netjes is, maar dat hij gewoon wat weinig detail heeft in vergelijking met 1:43.
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

Afbeelding

Afbeelding

ik bedoel echt slecht afgewerkt...

- de velgen zien niet netjes uit (en zijn chroom...)
- het verfwerk is niet echt netjes gedaan
- de lampen achter zijn geverft
- de 'grenzen' tussen het wit en zwart zien er slordig uit
- en aan de hand van deze foto kan ik concluderen dat er geen rood lijntje op de grille zit... jammer... het is dus gewoon een golf met gti velgen... en dat nieteens want die zijn niet chroom

Misschien dat ik vanmiddag even bij wealer langsga voor hun golf gti 1:64
buttonfreak
Contacteer:

DaChrist schreef:www.tinytoycars.com/large_images/NOR200602A11.jpg

www.tinytoycars.com/large_images/NOR200602A12.jpg

ik bedoel echt slecht afgewerkt...

- de velgen zien niet netjes uit (en zijn chroom...)
- het verfwerk is niet echt netjes gedaan
- de lampen achter zijn geverft
- de 'grenzen' tussen het wit en zwart zien er slordig uit
- en aan de hand van deze foto kan ik concluderen dat er geen rood lijntje op de grille zit... jammer... het is dus gewoon een golf met gti velgen... en dat nieteens want die zijn niet chroom

Misschien dat ik vanmiddag even bij wealer langsga voor hun golf gti 1:64
Je hebt hier een slecht exemplaar moet ik zeggen. De velgen zijn op mijn uitvoering netjes. Het is zoals bij SIKU een apart suk plastic dat er ingezet wordt... Achterlichten is inderdaad het detail waar ik het over had. En inderdaad het rode randje is er niet. Dat is ook mijn bezwaar.

Maar goed, je moet deze Norev niet kopen ;-) (Je hebt daar trouwens een niet-dealer versie, de dealer versies zijn rood of grijs.)

Ik zie nu trouwens dat je de foto's van Henri hebt. Mag dat hotlinken van Henri?
buttonfreak
Contacteer:

buttonfreak
Contacteer:

Mijn fascinatie met bouwmachines zorgt ervoor dat ik weer eenn paar mooie modellen heb gekregen (jawel, goed gelezen), namelijk

Een Freightliner truck met daarop 2 Bobcat schrankladers en 2 bobcat graafmachines (Om precies te zijn Bobcat's S175 en 430 ZSH)
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

buttonfreak schreef:Ik heb deze van de site van Mike MJRTTNRV:

http://home.planet.nl/~mjrttnrv/norev/v ... tiredf.jpg
http://home.planet.nl/~mjrttnrv/norev/v ... tiredr.jpg

Die is wel netjes.[/url]
Ik ben net bij de wealer dealer geweest om zo'n gti-tje te halen... het is deze van jouw foto's. Ik heb er 2, dus als jij of iemand anders interesse heeft hoor ik het wel.

Ik maak zometeen ff wat foto's.
buttonfreak
Contacteer:

Erg schappelijk van je. Ja laat maar wat foto's zien. Grijs doosje?
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

mooie wagens, leuke collectie :thump_up:
DaChrist
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

buttonfreak schreef:Erg schappelijk van je. Ja laat maar wat foto's zien. Grijs doosje?
Jip, grijs doosje :)

Hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Van voren vind ik hem eigen heel goed uit zien. Op het missen van het rooie lijntje op de grille heen na, vind ik hem voor een 1/64 model van voren perfect.

Minpuntje zijn de chrome wielen, ik had ze liever gewoon grijs gezien, dat lijkt meer op lichtmetale velgen.

Ander minpuntje zijn de achterlampen, jammer dat ze zo opgeverft zijn met ook nog een slechte kleur rood.

Maar eigenlijk (en zeker voor de prijs 2,50) is het een HEEL net model :thump_up:
skyline_fanatic

Bericht door skyline_fanatic »

mooi model en idd voor 2.50 kun je geen miskoop doen ,alleen is de schaal me wat te klein zelf 1:43
1:1 Golf VI GTI
Plaats reactie