Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik moet wel zeggen dat deze foto's wederom niet up-to-date zijn...
Elke keer als ik een foto maakte dan kwamen er weer een paar modellen binnen.
deze week heb ik van Mclaren (eShop) de 1:43 Vodafone Mclaren Mercedes Show car van F. Alonso binnen gekregen (in de Nieuwe verpakking van Mclaren zelf).
Kyoshofan schreef: WOW Das een mooi collectie
Hoeveel heb jer er wel nie zeg
Ik gok dat de F1 deel al rond de 200 stuks is opgelopen...
ik heb ("bijna") alle 1:12 Rossi Minichamps modellen staan dus tel maar uit...
Mijn persoonlijke " trots" van de verzameling zijn de James Toseland Minichamps motoren, er zijn er maar 4 uitgebracht via PMA en 1 via dat Guiley merk maar de PMA/MC versie's staan allemaal in MC boxen die door James zijn voorzien van 2 handtekening (cap en plaat).
Kyoshofan schreef: 200 Echt een verzameling die ik in de gaten moet houden
Trouwens Welkom !!!!
Dankje, het moet wel rond de 200 op lopen denk ik... dan tellen we de DTM modellen ook even mee
Heb trouwens de DTM wagens van Christijan Albers staan die Chris allemaal heeft voorzien van een handtekening
Moet binnenkort alleen op zoek naar displays voor 1/12 Minichamps schaalmodellen waar een Rossi Motor in past en een Rossi Poppetje... die van Minichamps zijn net iets te klein....
Zit jij niet ook op 't motor-forum? Volgens mij heb ik je foto's daar al eens bewonderd . Geweldige collectie en mooi dat er weer een Rossi verzamelaar hier op 't forum is bijgekomen . De Toseland brommerts zien er ook schitterend uit en dit geldt ook voor je F1's .
Leuke verzameling, leuk dat je het een beetje als een winkel opgesteld hebt. Het is altijd leuk om in een modelautowinkel te snuffelen en jij kunt het elke dag
En ook erg leuk dat het niet alleen modelauto's zijn maar ook gave brommerts love it
boerke04 schreef:Zit jij niet ook op 't motor-forum? Volgens mij heb ik je foto's daar al eens bewonderd . Geweldige collectie en mooi dat er weer een Rossi verzamelaar hier op 't forum is bijgekomen . De Toseland brommerts zien er ook schitterend uit en dit geldt ook voor je F1's .
inderdaad, Motor-Forum en nog wat andere forums... ik vlieg tegenwoordig overal heen...
Morgen ga ik proberen deze op te halen:
en deze staat in bestelling:
Tevens is dit trouwens een site waar je eens zou moeten kijken, staan mooie foto's op: http://www.alexreade.net