Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Daar kan je de Showcar van Alonso bestellen die in een prachtige Vodafona Mclaren Mercedes verpakking zit, hij komt ook via Minichamps op de markt maar die versie is een L.E.
Ik kan helaas nu nog niet een foto er van online zetten maar hopelijk a.s.a.p.
Daar kan je de Showcar van Alonso bestellen die in een prachtige Vodafona Mclaren Mercedes verpakking zit, hij komt ook via Minichamps op de markt maar die versie is een L.E.
Ik kan helaas nu nog niet een foto er van online zetten maar hopelijk a.s.a.p.
Bedankt voor de info
Zojuist een McLaren MP4-15 1:18 Hakkinen gekocht .. voor 19,--!!
Thundercracker schreef:Die kosten idd niet zo veel meer maar toch uit nieuwsgierigheid... waar heb je die gekocht ?
volgens mij werd die ook te koop aan geboden op Ebay en dan kreeg je meestal een pet of tshirt erbij
ik heb hier momenteel ruim +/- 14 jaar aan Mclaren's staan
Ja het meeste schaf ik gewoon via ebay aan .. nog nooit problemen mee gehad .. klop klop...
van 1:18 moet ik even een inhaalslag doen ... over het algemeen schaf ik dan maar 1 model aan van een rijder tenzij er een limited edition ofzo van is...
Hallo, hier nog zo een Mc-Laren verzamelaar (enkel op schaal 1/43)
Ik heb er zelfs eentje op het dachbord van mijn auto
de rest staat wel mooi in een kast
de presentatie van uw verzameling
sonett schreef:Hallo, hier nog zo een Mc-Laren verzamelaar (enkel op schaal 1/43)
Ik heb er zelfs eentje op het dachbord van mijn auto
de rest staat wel mooi in een kast
de presentatie van uw verzameling