Le Mui (omg. Cannes, Nice, Frejus etc.)

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Le Mui (omg. Cannes, Nice, Frejus etc.)

Bericht door Autofan »

Weet iemand hier een winkel? Ben er vorig jaat 1 tegengekomen in Ste Maxime, maar die was vrij klein en had vooral F1, wat ik niet zoek. Zijn er mensen die alternatieven weten?
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Monaco mag ook btw... Ga daar ook nog een dag heen! 8)
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Winkel gezocht

Bericht door Ferrari10flrb »

Ik weet dat er een grote Ferrari modelautowinkel in Monaco is........, maar waar..........Ben er 15 jaar geleden geweest en daarna in 2000 wilde ik er nog een keer naar toe maaar toen ik kan ik de winkel niet meer terugvinden. :(
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Winkel gezocht

Bericht door Autofan »

Ferrari10flrb schreef:Ik weet dat er een grote Ferrari modelautowinkel in Monaco is........, maar waar..........Ben er 15 jaar geleden geweest en daarna in 2000 wilde ik er nog een keer naar toe maaar toen ik kan ik de winkel niet meer terugvinden. :(
Thanks. Misschien weten ze het op de camping of anders in Monaco. Als ik hem gevonden heb, zal ik doorgeven waar hij is! :thump_up:
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

In de haven van Saint -Tropez is er een klein winkeltje dat vanalles verkoopt ook miniaturen van Autoart enzo.Toen ik er was twee jaar terug hadden ze er een Impreza 4-deurs staan voor 40 euro.De winkel is niet in de "hoofd"haven maar op de zijkant naast het water.Let wel parkeren in Saint- Tropez is duur.Prettige vakantie in de mooiste streek(mijn mening)van Frankrijk.En nu eens offtopic.Eet zeker eens la tarte Tropézienne.Streekprodukt en erg lekker.Koop je wijn NIET bij één van de wijnboeren.Dezelfde wijn koop je beter in de supermarkt.Véél goedkoper en het is dezelfde.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Die wijn halen we idd altijd bij de supermarkt! En bedankt voor je tips! Zal er rekening mee houden. :worshippy:
Gebruikersavatar
minipeugeot
Berichten: 28
Lid geworden op: do 04 mar 2004 20:08
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door minipeugeot »

Ik ben in 1999 nog in Monaco geweest en toen zat het winkeltje er nog, in 1 van de zijstraten van de straat waar de F1 start. In Saint-Tropez heb ik idd ook dat winkeltje gevonden, mi niet echt goedkoop en een hoop Ferrari en Porsche gehalte. Ik ga in ieder geval dit jaar ook weer die kant op, dus zal eens rond kijken.

gr. Marcel
Zie http://www.minipeugeot.eu voor alle informatie over Peugeot miniatuurauto's.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

N.a.v. jullie tips heb ik gekeken. Dat winkeltje in Monao heb ik idd gevonden, maar die is echt stetterduur! Desondanks ben ik niet voor niks geweest, want onderwe kwam ik langs een Ferrarigarage met o.a. een superamerica, een Enzo en een F40. :worshippy:
In St. Tropez heb ik er 2 gevonden: 1 zat er idd aan de haven en ik dacht in de straat erachter zit er nog 1. Ze wareb ehter allebei knappies duur.
Tot slot ook nog en in Ste Maxime gekeken en daar ben ik dan geslaagd! Ik vond daar een lihtgroene Minchamps DB9 voor €50,-, wat ik niet duur vond. De gaat uiteindelijk geïmprteerd worden. 8)
Gebruikersavatar
minipeugeot
Berichten: 28
Lid geworden op: do 04 mar 2004 20:08
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door minipeugeot »

Ik heb vorige week in Draguignan nog een modelautowinkeltje gevonden. Adres kwam ik tegen in het Franse modelautoblad. Lang leve de TomTom. Winkeltje zat helemaal in een achterafstraat, gewoon tussen de huizen. Erg klein, maar heb er toch een uniek gelimiteerde Subaru Impreza Gendarmerie gevonden.
Afbeelding

De overige hierboven genoemde winkels in Monaco en St.Tropez ook geweest. Leuke modellen gezien, maar behoorlijk prijzig.

Ik heb overigens ook in San Remo (Italie) ook nog een winkeltje gevonden en daar 2 Peugeot 406 Coupe's gevonden met fikse korting.

gr. Marcel
Zie http://www.minipeugeot.eu voor alle informatie over Peugeot miniatuurauto's.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Zal eens kijken of we vlgend jaar naar Draguignan kunnen. ;) Thanks for the tip! En gefeliciteerd met je aanwinsten uiteraard. De subaru ziet er iig goed uit. :)
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Le Mui (omg. Cannes, Nice, Frejus etc.)

Bericht door Autofan »

Dit jaar gaan we weer hierheen. Iemand nog wat ontdekt hier in de afgelopen jaren?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Le Mui (omg. Cannes, Nice, Frejus etc.)

Bericht door Autofan »

@minipeugeot: weet je dat adres toevallig nog? Draguignan is nl 5 minuten rijden vanaf de camping. ;)
Afbeelding
Plaats reactie