Prima dag gisteren wat uitzendingen betreft voor de raceliefhebber. Kon na de F1 zo doorzappen naar Motors TV voor een samenvatting van het Champ Cars seizoen tot op heden en daarvoor ook nog Porsche Supercup.
En tussendoor op Eurosport 1 ook nog de WTCC op een Portugese kartbaan met hoge betonnenmuren en vangrails. Ben geen fan de persoon Coronel maar moet toegeven dat hij goed en slim bezig was tegen toch aanzienlijk snellere auto's.
En vervolgens ook nog de live uitzending op Eurosport 2 van de Champ Cars. Heb genoten van het betere bots en breekwerk op een circuit dat eigenlijk de naam niet mag dragen. geloof dat de safety car wel 10 x de baan op is geweest. Lijken wel tanks die Champ Cars opvallend ook te zien dat gespinde auto's gewoon aangesleep cq geduwd worden en weer verder racen en dat de vele touchés met muren en vangrails maar weining invloed hebben op de auto's. Uitstekende race van Power en ook Wilson. Doornbos niet heel overtuigend zoals de vorige race, kan aan de auto hebben gelegen. Reed tot aan het einde wel met verstand. Totdat hij dacht: "ik kom normaal gesproken die fransoos niet voorbij maar als ik hem nu van de baan ram en ik weer verder dan heb ik mooi de leiding in het kampioenschap"

Geen handige aktie, kan me voorstellen dat hij alsnog gestraft wordt. Alhoewel één van de commentatoren terecht opmerkt dat Bourdais wat vroeg remde cq ook blokkeerde.