Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb besloten om de donorauto een beetje top secret look a like te maken, daarom krijgt die gouden kleur met een zwarte motorkap. Voor het moment is die aan het weken in cellulose thinner
Dit ombouwen is best leuk het engiste probleem is dat mijn huid niet zo sterk is
Mijn handen hebben dan ook serieus last van uitslag en doen een beetje pijn. Ik hoop dat nivea crème dat voor mij wilt oplossen Dit is vooral te wijten aan het spuiten van primer en laklagen. Daar zitten serieus agressieve stoffen in. Dus als je niet zo een sterke huid hebt gebruik je best plastice handschoenen en langemouwen bij het spuiten en niet teveel van die dampen inamdemen
Laatst gewijzigd door Captain Jack Sparrow op do 12 jul 2007 01:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik gebruik zelf altijd verfafbeits en dit werkt perfect. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien, een TOP SECRET getunede auto is nooit verkeerd, misschien kun je er een V12 in leggen net als hun nieuwste project .
Onderkant wat goud accent aangebracht
Hier is ie dan helemaal klaar heb toch maar voor gouden rims geopteerd
De motor heeft goudaccenten gekregen en blauwe luchtfiler en buis