1/18 Verzameling Maarten (Porsche update 24 Februari)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Matt Modelautos schreef:Hoogstwaarschijnlijk zitten wel alleen mensen met een snelle verbinding hier. ( ikzelf gelukkig ook ). :mrgreen:

Jolly heeft nog 56k

:worshippy: Mooie foto's Maarten,

ook nog bedankt voor die Touareg foto's :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Jolly heeft nog 56k

:oops: Klopt, maar niet lang meer heren :mrgreen:

Heb er een trucje voor, als ik zie dat een pagina niet snel genoeg laadt, kijk ik de volgende dag op mijn werk wel even, maar binnenkort is dat niet meer nodig, ADSL is besteld voor thuis :thump_up:

Maar lief dat jullie met me meeleven Matt en HJ :D

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Maarten

Bericht door Maarten »

Matt Modelautos schreef:Hoi Maarten

Werkelijk schitterende auto's en foto's. :thump_up: petje af.
Hoogstwaarschijnlijk zitten wel alleen mensen met een snelle verbinding hier. ( ikzelf gelukkig ook ). :mrgreen:
Maar voor iemand met een telefoon modempje zal het waarschijnlijk niet zo plezierig zijn.!!!
Heb net even gekeken voor iemand met een 56k modem,.....maar liefst 451 seconden om deze éne pagina van jou te laden.

ik kan de fotos niet kleiner maken. Ze zijn al compressed (dwz van 150 kb naar 50) Als ik ze in formaat kleiner maak, dan worden ze wazig en onduidelijk.
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Maarten schreef:ik kan de fotos niet kleiner maken. Ze zijn al compressed (dwz van 150 kb naar 50) Als ik ze in formaat kleiner maak, dan worden ze wazig en onduidelijk.

Ik weet er alles van......heb nu ook al een gedeelte van mijn homepage aangepast ( ook foto's met zwarte achtergrond ) en de kb's schieten omhoog.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Lukt het ook niet wanneer je fotoshop gebruikt :?: :?: Hiermee heb ik mijn foto's verkleind voor op mijn website.....Ik kan er natuurlijk altijd eentje proberen voor jullie :?: 8)
Afbeelding
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

kwiebje schreef:Lukt het ook niet wanneer je fotoshop gebruikt :?: :?: Hiermee heb ik mijn foto's verkleind voor op mijn website.....Ik kan er natuurlijk altijd eentje proberen voor jullie :?: 8)

Nee, helaas. Ik gebruik al altijd Photoshop. En ook nog de optie "opslaan voor web". Zo kun je meteen zien wat de bestandsgrootte en laadtijd is van de foto.
Het zit hem gewoon in het feit dat je veel pixels gebruikt door de achtergrond. Meestal maak ik de foto dan wel iets kleiner ( of iets mindere kwaliteit ) zodat de foto zo tussen de 40 en 45 kb zit. Maar wat eigenlijk nog belangrijker is: niet teveel grote foto's op één pagina.!!! En dat is toevallig bij Maarten wel het geval geweest. Waren de foto's over meerdere pagina's verspreid, had het "probleem" zich niet voor gedaan.
Carpe Diem

Maarten

Bericht door Maarten »

Twee nieuwe skylines die ik vandaag heb gekregen!

Kyosho Nissan Skyline 2000GT-R Wide Wheel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Moet eerlijk zeggen dat oude Japanse auto's niet echt mijn smaak zijn, maar die modellen van Kyosho zien er wel weer gelikt uit Maarten :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Die zien er echt toppie uit. Echt de oudere modellen nog van Kyosho als ik het goed heb.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik spaar ook andere modellen, maar ze zien er mooi uit hoor en veel details te zien. Dashboard en bougiekabels zitten er mooi in. Aanwinst voor je! :thump_up:
Waar ligt trouwens Wilp :?:
Tim

Bericht door Tim »

Mooie modellen inderdaad. :thump_up:
Wat betekent da t ride-wheel?
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Tim schreef:Mooie modellen inderdaad. :thump_up:
Wat betekent da t ride-wheel?

Niet ride-wheel, maar wide wheel.
Zie achterwielen.... :wink:
Carpe Diem

Tim

Bericht door Tim »

Ach so.. Ik dacht dat het mischien een slechte vertaling was van right-wheel,(skyline's zijn toch nooit europees gestuurd i.v.m. turbo?) maar heb niet goed gelezen :oops:
Maarten

Bericht door Maarten »

Peter Parker schreef:Ik spaar ook andere modellen, maar ze zien er mooi uit hoor en veel details te zien. Dashboard en bougiekabels zitten er mooi in. Aanwinst voor je! :thump_up:
Waar ligt trouwens Wilp :?:

Wilp ligt tussen Deventer en Apeldoorn. Ik woon zelf iets ten zuiden van Twello. Alhoewel Twello 200 meter weg is en Wilp 8 km, valt het toch onder Wilp.
Maarten

Bericht door Maarten »

Ik ben vandaag in Houten geweest en heb er mijn BMW GTR collectie weer copleet gemaakt.

De BMW GTR Imola red
Afbeelding

geen makkelijke kleur om te fotograferen trouwens

Het valt ook op dat de productieversie meegespoten spiegels heeft, en de foto van minichamps niet. (en deze is wel echt)
Plaats reactie