Afijn, deze kleur had ik nog niet en zeker de moeite waard. Er zat nog een gulden sticker op.

Da's een SIKU... enne het gaat bij die zuilenom kinderen, niet om de verzamelaar.Peter Parker schreef:Op zoek naar Ferrari's van Hotwheel, zag ik bij Blokker een oranje Kevertje in die rare zuil liggen, waarin ze die Hotwheels verkopen. Zo'n soort voederzuil voor vogels, waarbij je uit de schaal iets pakt en dan zakt het niveau van de zuil. Geen manier om serieus je waar te verkopen, zeker niet toen ik die kever zag, die lag een beetje in het midden. Nou heb ik lange armen, dus hengelde ik hem eruit, met gevaar dat die zuil eraf brak.
Afijn, deze kleur had ik nog niet en zeker de moeite waard. Er zat nog een gulden sticker op.
img441.imageshack.us/img441/9316/pict0449bn1.jpg
img441.imageshack.us/img441/7682/pict0450of7.jpg
voor hoelang ga je?ik hoop dat het een beetje mooie weer is.Peter Parker schreef:HahahaJan, zijn er kinderen dan die met autootjes spelen
Ik deed zoveel moeite omdat ik zag dat het een verdwaalde Siku was.
Dank je wel John, een beetje junk gaat op zijn buik door het slijk, vrijdag vertrekken we, anders zaterdag.
Snap je nu hoe men mij soms bekijkt in speelgoedwinkels?Peter Parker schreef:HahahaJan, zijn er kinderen dan die met autootjes spelen
Ik deed zoveel moeite omdat ik zag dat het een verdwaalde Siku was.
Dank je wel John, een beetje junk gaat op zijn buik door het slijk, vrijdag vertrekken we, anders zaterdag.