kwiebje's auto's (update 10-7-2008) Subaru Nightversion!!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Voor iedereen die geinteresseerd is in die acrylaat voetjes kan even op deze website gaan kijken: http://www.winkelmateriaal.nl en dan moet je kijken onder het onderwerp zuiltjes. Daar staan verschillende maten op. Het begint idd een mooie collectie te worden en daar zal de porsche een goede toevoeging aan zijn wanneer hij binnen is.... :dance:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik heb een keer op internet gezien, dat er hele smalle (blanco) longdrink glazen gebruikt werden, tussen modellen (deze waren allen 1/18 ). Op die glazen werd een ander model gezet, dit alles om ruimte te creeren.

[/quote]

Ik probeer mijn drankglazen in een andere kast te bewaren. Voor je het weet staan er allemaal bierglazen tussen mijn auto's.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

::::::::::::::::::::::::::::::UPDATE:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Rond 10 oktober zal dit model bij mij arriveren:

Afbeelding
Bron: Idcow

Heb dit model via een ander forumlid aangekocht..ben benieuwd hoe deze mini (die bijna niet meer te krijgen zijn in nederland) er uit ziet!! Deze heb ik zo graag willen hebben en het is me eindelijk gelukt :D
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

:shock:

The Italian Job :D...... ik ben benieuwd hoor!

Ziet er zo al goed uit!

BU
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ziet er erg mooi uit :thump_up: maar misschien een vreemde vraag, waarom 10 oktober pas :?: betalen en verzenden gaat toch wel in een paar dagen :!:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Polo, in belgie is het verzenden een stuk duurder. ongeveer het drie dubbele van wat je in nederland betaalt. De verkoper heeft nederlandse vrienden en zal het model in oktober dan aan die mensen meegeven en deze zullen het dan versturen in nederland. Daarom krijg ik het mode pas rond die tijd...
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik heb laatst 2 F1 modellen uit België laten komen en dat kostte me maar 6 euro aan verzendkosten :? :D
Maar ik hoop voor jou dat het snel 10 oktober is, want het model ziet er om in Appie Happie termen te spreken Supertoll uit :thump_up:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

::::::::::::UPDATE:::::::::::::

De porsche GT3-RS straatversie is inmiddels al in mijn bezit, met dank aan droomautos. De review is al gemaakt alleen nu is het nog eventjes wachten op de digitale camera voor wat mooie foto's te maken. Deze zullen eind van deze week op de site verschijnen....
Verder kreeg ik het idee om wat groepsfoto's te maken van mijn modellen. Deze zullen op een aparte pagina verschijnen.
Dus houdt de site goed in de gaten!! :thump_up:
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Will do Kwieb, ben benieuwd. Die mini is een mooi bakje btw :wink:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ben ook zekers benieuwd naar de groepfoto's. Ja die mini wat kun je daar verder nog over zeggen, gewoon een topper :thump_up: zeker ook nadat ik de film gezien heb. Vond persoonlijk de witte versie het mooist.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heb de film op dvd hier thuis liggen maar als ik moet kiezen dan ga ik toch echt voor de rode hoor!!
De mini zal ook zeer snel op de site verschijnen maar dit zal zoals je hebt kunnen lezen in oktober zijn.
Groepsfoto's moet ik nog ff wat leuks voor verzinnen want ze zo maar op de foto zetten is redelijk saai 8) :lol: 8)
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Beetje actiefoto's van maken, k heb bij mijn eigen foto's wat attributen gezet maar die gaan toch allemaal weer een keer overnieuw
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

::::::::::::::::::UPDATE ::::::::::::

De porsche gt3-rs staat inclusief een review op mijn site!!
Kom dus snel een kijkje nemen.
Hier alvast een foto!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door kwiebje op za 09 okt 2004 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ziet er als gewoonlijk weer goed uit. :thump_up: :thump_up:
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Ziet er zeker erg goed uit Kwieb, deze komt ook absoluut in mijn collectie, maar ik hou mezelf nog minstens een paar dagen in! (ik zou eigenlijk ook eerst een fatsoenlijke vitrine moeten bouwen :? )
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Plaats reactie