360 Spiders Ferrari's ==> 06-01 Kyosho en HWE update!
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Ten eerste bedankt allemaal voor de leuke reacties...XiPHiAS schreef:Mooie verzameling maar van welk merk is die F430 (de coupe) ?
De 430 coupe is gewoon van hotwheels, is het enigste merk wat deze tot nu toe heeft uitgebracht....
De de 1:12 is van Revell montezemolo, echt een mooi model voor het geld...
Nou over het algemeen gezien lijkt het wel op elkaar, het is tenslotte hetzelfde type...XiPHiAS schreef:[..]
Hoe is hij tov de Elite? Steekt hij af of valt het mee... Inderdaad de enige, vandaar mijn vraag
Zijn bijvoorbeeld de velgen, remmen en de body hetzelfde?
Maar bij de elite zijn de details bij de motor wat beter en ook de remmen en de logos zijn mooier, de wagen over zijn geheel gezien is ook mooier als de hotwheels... Als je van plan bent om dit type aan te schaffen zou ik gewoon wachten tot de elite versie die over een tijdje uitkomt, maar de hotwheels vind ik ook zeker geen slecht model...
Zouden ze hem wel maken in de Elite versie?360spider schreef:[..]
Nou over het algemeen gezien lijkt het wel op elkaar, het is tenslotte hetzelfde type...
Maar bij de elite zijn de details bij de motor wat beter en ook de remmen en de logos zijn mooier, de wagen over zijn geheel gezien is ook mooier als de hotwheels... Als je van plan bent om dit type aan te schaffen zou ik gewoon wachten tot de elite versie die over een tijdje uitkomt, maar de hotwheels vind ik ook zeker geen slecht model...
op http://www.littlebolide.com staat dat hij in november in het rood uitkomt van elite.. dus hopen dat dat ook zo is....XiPHiAS schreef:[..]
Zouden ze hem wel maken in de Elite versie?
Zie dat er dan ook een Elite-versie van de MC12 komt. Krijg het nog druk dan.360spider schreef:[..]
op http://www.littlebolide.com staat dat hij in november in het rood uitkomt van elite.. dus hopen dat dat ook zo is....
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mijn volgende aanwinst is deze ongelovelijk sjeike Ferrari 599 GTB Fiorano in de kleur Bordoux rood.
Deze kleur gecobineerd met het zandkleurig interieur maakt deze wagen echt tot een fenomenaal plaatje, bent echt blij met dit werkelijk prachtige model....

En hier alle elites bij elkaar....
Ik moet toch zeggen dat de 599 er als enige echt uitspringt....

En het huidige modellen gamma van Ferrari bij elkaar....

En de 2 mooiste elite modellen samen met de 250 GTO in 1:12 in mijn kastje...

Dat was het dan weer, volgende week waarschijnlijk weer een update...
Deze kleur gecobineerd met het zandkleurig interieur maakt deze wagen echt tot een fenomenaal plaatje, bent echt blij met dit werkelijk prachtige model....

En hier alle elites bij elkaar....

En het huidige modellen gamma van Ferrari bij elkaar....

En de 2 mooiste elite modellen samen met de 250 GTO in 1:12 in mijn kastje...

Dat was het dan weer, volgende week waarschijnlijk weer een update...