Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
volgende week zit ik in Vaals voor een korte vakantie en wie kan mij vertellen waar ik moet zijn voor 1/18 modellen. Eventuele andere bezienswaardigheden zijn ook welkom.
Niet toevallig in Landal Green Parks daar he? Mja hier beneden valt niet veel te vinden iig. Het adresje in Valkenburg is idd een van de beste opties of je moet bij Armand in Geleen gaan koekeloeren. Je kunt natuurlijk altijd naar Aken gaan, is best in de buurt en zeker 1 goeie zaak te vinden. Kan me de naam ff niet herinneren maar hij is al vaker hier op t forum genoemd
Armand zit in Sittard, Checkerd Flag in Geleen (als hij nog bestaat want ik zag een bord TE KOOP op het pand staan). In Aken zit een 2e zaak (naast de eerder vernoemde Hunerbein op de markt) die voor voornamelijk oude modellen ZEER ZEKER bezocht moet worden. Hij is te vinden als men naar de Intertoys loopt de deur rechts naast Intertoys (staat een klein papieren bordje op en boven de deur zie een klein uithangbord met wat lampjes). Schrik niet terug voor de kelders die je in geloodst wordt... Heb er al heel wat leuks op de kop weten te tikken.
Als jij in vaals zit zit je absoluut niet in de buurt van sittard en geleen. Wel zit je in de buurt van aken, 5 minuutjes rijden. In aken op de markt zit Hünerbein: http://www.huenerbein.de/
Dat is best een grote zaak, die heeft wel aardig wat modelletjes staan.
IIk was afgelopen week zelf in Valkenburg en heb mijn afgelopen update bij de winkel ''Comics 2000'' gekocht.
Absoluut de moeite waard om daar even te gaan kijken
De link staat in de eerste post van Andre
Je hebt natuurlijk gelijk, my bad. Van Chequered Flag weet ik niet of ze nog actief zijn maar mochten ze gestopt zijn dan is dat imo geen ramp, veel aanbod en goede prijzen hadden ze niet
En hou je van tuinen, dan is Mondo Verde in Landgraaf ook wel aardig.
Ik hou er dus niet van maar ben er geweest en moet zeggen dat ik het er
toch wel naar m'n zin heb gehad.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .