Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hoe heb je die Showcar kunnen kopen bij sportexpress.de ?
snap niet veel van zijn site namelijk en hoeveel heb je er voor moeten betalen voor die Hamilton ?
Hoe heb je die Showcar kunnen kopen bij sportexpress.de ?
snap niet veel van zijn site namelijk en hoeveel heb je er voor moeten betalen voor die Hamilton ?
Na een tijdje geen modellen meer gekocht te hebben op ebay... is mijn eerste "koopje" al weer binnen . Gewonnen voor 50,-, gezien voor ruim 1.5 keer zo veel!!!
Gelukkig had ik hem bij Curbstone gereserveerd zodat ik hem voor een normale prijs heb kunnen kopen. En het 1st podium en 1st win model heb ik ook gereserveerd in 1/43 .
mfoeken schreef:Gelukkig had ik hem bij Curbstone gereserveerd zodat ik hem voor een normale prijs heb kunnen kopen. En het 1st podium en 1st win model heb ik ook gereserveerd in 1/43 .
38,95 + 7,00 verzendkosten . Ik kreeg vandaag nog een mail van Curbstone dat de reservering van de showcar nog in backorder staat. Curbstone heeft het model nog niet geleverd gekregen van de importeur, maar verwacht het model nog wel geleverd te krijgen. Hopenlijk komen er genoeg om mijn reservering uit te leveren. En dan ook voor de normale prijs van 38,95 + 7,00 verzendkosten .
mfoeken schreef:38,95 + 7,00 verzendkosten . Ik kreeg vandaag nog een mail van Curbstone dat de reservering van de showcar nog in backorder staat. Curbstone heeft het model nog niet geleverd gekregen van de importeur, maar verwacht het model nog wel geleverd te krijgen. Hopenlijk komen er genoeg om mijn reservering uit te leveren. En dan ook voor de normale prijs van 38,95 + 7,00 verzendkosten .
Dat zijn de prijzen ... als je ziet hoeveel Pond er hier en daar gevraagd wordt.. ik hoop dat je hem nog ontvangt...