Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Had een tijd geleden een Ferrari 275 GTB op schaal 1/12 gekocht via een site maar deze was niet echt mooi gespoten en viel meer uit elkaar dan dat hij aan elkaar wou blijven.
Daarom heb ik het hele model uiteengehaald en een nieuw kleurtje gegeven en wat beter in elkaar proberen te zetten.
hieronder vindt je het resultaat
mis inderdaad een wielmoer en de wielen heb ik zo goed als mogelijk vastgelijmd want alle bevestigingspunten waren afgebroken en zaten onder de lijm en waren bijna niet meer vast te lijmen. ook de koplampen zijn niet zo mooi want deze waren voor een deel wit uitgeslagen van de lijm. moet toegeven dat hij op foto mooier is dan in het echt
ik heb het model eerst wat opgeschuurd en dan misschien wel 5 a 6 lagen verf gespoten met een verfbus bij gebrek aan een airbrush ( elke keer een kleine laag om druppelvorming tegen te gaan ) op sommige plaatsen had ik achteraf wel precies een appelsienhuideffect maar dan heb ik de hele auto eens gepolishd zodat ik de bovenste laag terug mooi glad heb gemaakt en daarna nog eens gesimoniseerd , daardoor dat hij nu mooi blinkt