Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
PORSCHE schreef:Mooie Mac & nog geen defecte sticker op de koplamp hopelijk gaat de deal door
Ja ik had hem afgelopen maandag al kunnen hebben, maar die hem zou kopen belde af. Dus hij krijgt maandagavond nog een kans om hem op te halen!!! Dus als hij dit keer dat model niet koopt/haalt dan heb ik hem!!!
Ik zou het kalf met de verdronken schapen nog niet op het spek binden, want voordat je het weet graaft er iemand anders een kuil vol zure appels voor je en dan heb je de poppen met de gouden eieren al geslacht voordat je boter bij de vis hebt...
Jolly Club schreef:Ik zou het kalf met de verdronken schapen nog niet op het spek binden, want voordat je het weet graaft er iemand anders een kuil vol zure appels voor je en dan heb je de poppen met de gouden eieren al geslacht voordat je boter bij de vis hebt...
Jolly Club schreef:Ik zou het kalf met de verdronken schapen nog niet op het spek binden, want voordat je het weet graaft er iemand anders een kuil vol zure appels voor je en dan heb je de poppen met de gouden eieren al geslacht voordat je boter bij de vis hebt...
Prachtig ik kon het niet beter zeggen
Maar toch hoop ik dat het lukt