Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mijn nickname is "Shamrock" , geboren in 1956, gelukkig getrouwd, vader van 2 kinderen, opa van 2 kleinkinderen.
Ik woon in het "donkere zuiden".
Behalve van mijn gezinnetje hou ik van mijn Renault Safrane 3.0 V6-24V, mijn 3 honden en van Ierland (waar ik diverse zwerftochten heb gemaakt).
Ben sinds kort begonnen met het verzamelen van schaalmodellen van Renault, bij voorkeur in de schaal 1:43
hallo ik ben dimitry en ben 16 jaar oud
mijn verzameling bestaat alleen maar uit 1:18 ik heb zo rond de 90 modellen. Denk niet dat het allemaal minichamps kyosho is enz. geloof me het meeste is niet eens een verzameling waard. Daarom staan de meeste veilig op zolder bewaard. Verder ben ik een mazda fan, waarom omdat mijn opa mazda dealer was mijn hele famielie rijd bijna allemaal mazda.
Het is gewoon een famielie ding ik verplaats mij zelf op de fiets maar mijn ouders hebben beiden een auto. Namelijk een mazda 6 2.0 citd uit 2005. En een radicaal andere auto als de mazda namelijk een lancia lybra uit 2004. Nou dat was het wel ik hoop nog veel leuke dingen te doen op dit forum, maar het bevalt me nu al prima!
galleria ferrari schreef:hallo ik ben dimitry en ben 16 jaar oud
mijn verzameling bestaat alleen maar uit 1:18 ik heb zo rond de 90 modellen. Denk niet dat het allemaal minichamps kyosho is enz. geloof me het meeste is niet eens een verzameling waard. Daarom staan de meeste veilig op zolder bewaard. Verder ben ik een mazda fan, waarom omdat mijn opa mazda dealer was mijn hele famielie rijd bijna allemaal mazda.
Het is gewoon een famielie ding ik verplaats mij zelf op de fiets maar mijn ouders hebben beiden een auto. Namelijk een mazda 6 2.0 citd uit 2005. En een radicaal andere auto als de mazda namelijk een lancia lybra uit 2004. Nou dat was het wel ik hoop nog veel leuke dingen te doen op dit forum, maar het bevalt me nu al prima!
gr. Galleria Ferrari
Kijk dat is een man naar mijn tevens ook Mazda-hart.
Welkom op het forum
Mocht je de tijd hebben spit mijn topic eens door en je komt
heel wat Mazda modellen tegen
Ben ook benieuwd naar jou collectie
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
galleria ferrari schreef:hallo ik ben dimitry en ben 16 jaar oud
gr. Galleria Ferrari
Welkom dimitry.
Een Mazda freak met Ferrari in z'n username en een Bentley-logo als avatar.
Verzamel je enkel straatauto's of gewoon alles van mazda ?
ik ben een straat auto verzamelaar ik heb niet echt heel veel met met, stikkers beplakte volledig gestripte automobielen
ik zal mijn collectie fotograferen en ik heb er nu toch wel rijd voor i.v.m. met de kerstvakantie wat mijn naam avatar enz. betreft galleria ferrari betekent niks meer en minder als ferrari museum dit bestaat ook echt is echt een aanrader! het bentley logo is omdat ik een liefhebber ben van Engelse auto`s waar bentley mijn favoriet van is en zoals al eerder uitgelegd weten jullie de reden van mazda al
ps. om mijn smaak qua auto’s nog even door te lichten ik ben niet zoals de meeste 16 jarige ik houd namelijk niet van tuning ik vind het meestal te opzichtig of te erg voor woorden ik kan niet begrijpen waarom de meeste bv. rappers bling bling velgen onder een rolls leggen dat is in mijn ogen heiligschennis het is niet kwaad bedoelt als je er wel van houd ga er vooral lekker mee door een opgeleukt 205je kan ik ook nog wel waarderen maar als je mij blij wil maken geef me dan maar een klassieker
galleria ferrari schreef:i
ps. om mijn smaak qua auto’s nog even door te lichten ik ben niet zoals de meeste 16 jarige ik houd namelijk niet van tuning ik vind het meestal te opzichtig of te erg voor woorden ik kan niet begrijpen waarom de meeste bv. rappers bling bling velgen onder een rolls leggen dat is in mijn ogen heiligschennis het is niet kwaad bedoelt als je er wel van houd ga er vooral lekker mee door een opgeleukt 205je kan ik ook nog wel waarderen maar als je mij blij wil maken geef me dan maar een klassieker
Welkom allereerst
Hiermee ben ik het helemaal eens. Wat vind je van een Volvo 343
bijna alle volvo`s van toen en nu vind ik mooi. Nu vind ik het goede aan volvo dat ze auto`s kunnen maken die bijzonder lux zijn maar zonder het
opzichtige uiterlijk b.v.de xc90 een auto die zeer goed is en er ``gewoon`` uitziet.
shamrock schreef: Mijn nickname is "Shamrock" , geboren in 1956, gelukkig getrouwd, vader van 2 kinderen, opa van 2 kleinkinderen.
Ik woon in het "donkere zuiden".
Behalve van mijn gezinnetje hou ik van mijn Renault Safrane 3.0 V6-24V, mijn 3 honden en van Ierland (waar ik diverse zwerftochten heb gemaakt).
Ben sinds kort begonnen met het verzamelen van schaalmodellen van Renault, bij voorkeur in de schaal 1:43
Ik zou zeggen van harte welkom, op dit gezellige forum