premium classixxs 1:12
premium classixxs 1:12
hallo is er hier op het forum nog iemand die het porsche model van premium classixxs in 1:12 besteld heeft
Re: premium classixxs 1:12
Bestaat die al dan? Er staan alleen nog foto's van een ontwerp op hun site. Wel een interessant model waarschijnlijk.
Wat kost die ongeveer en wat voor kwaliteitsniveau hebben de Premium Classixxs modellen in 1:12? Ik heb ze namelijk nog nooit in het echt gezien.
Wat kost die ongeveer en wat voor kwaliteitsniveau hebben de Premium Classixxs modellen in 1:12? Ik heb ze namelijk nog nooit in het echt gezien.
Hij is nog niet uit , vermoedelijke leverdatum maart .Over de kwaliteit kan ik niets zeggen maar afgaande op de 1:43 modellen ga ik er van uit dat het wel goed zit. De prijs ligt rond de €180,- . ik heb hem bij modelautohaus.de besteld voor €140,- ik hoop dat daar niets bij komt.
Dit was de eerste vastgestelde prijs ,voorbestellingen zouden aan die prijs verkocht worden latere bestellingen voor €180,-
Dit was de eerste vastgestelde prijs ,voorbestellingen zouden aan die prijs verkocht worden latere bestellingen voor €180,-
Dat zou ik dan niet aandurven, een modelauto kopen die nog uit is. Maar ik zie graag foto's als je hem hebt 

Staat nu op juni volgens http://www.premiumclassixxs.dedannyl schreef:Hij is nog niet uit , vermoedelijke leverdatum maart .
De blauwgrijze 911 carrera ziet er uit om te