Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gert
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 20:13

Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Bericht door Gert »

Ik heb via marktplaats een Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster gekocht. Op zich een prachtig model alleen één deur sluit niet goed. Heeft iemand tips om die euvel te verhelpen? Ik zal binnenkort een foto plaatsen zodat het probleem zichtbaar wordt.
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Bericht door Lexusfreak »

Als hij open is proberen iets naar binnen te drukken de deur en dan dicht drukken...heb het zelde euvel..
Gebruikersavatar
Gert
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 06 jan 2008 20:13

Re: Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Bericht door Gert »

En hier dan de foto's:

Afbeelding
Hierboven de goed sluitende deur.

Afbeelding
Hierboven de deur waarbij altijd een spleet van ongeveer 1mm te zien is.

Ik vind het persoonlijk hoogst irritant. De deur gaat wel altijd in de vergrendeling maar hoe ik de deur ook dicht druk hij veert altijd terug.

Volgens mij zijn er twee opties:
1) De deur dichtplakken (niet mijn voorkeur).
2) De auto uit elkaar draaien en opzoeken waar het probleem zit.

Dit laatste heb ik al ooit gedaan. Maar veel verder als de voorwielen en bumber ben ik niet gekomen. Er zit nog een vergrendeling ergens bij de motor en ik durf 'm niet verder open te wurmen (ik ben bang dat ik iets breek). Heeft iemend ervaring met het uit elkaar van zo'n auto?
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Bericht door Tom_Aston-Martin »

ik weet alleen dat het erg lastig is om een AutoArt model te strippen.. Want bijna alles is geplakt en er zijn zoo veel onderdeeltjes en schoefjes...
Afbeelding
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: Autoart Lamborghini Diablo VT Roadster

Bericht door jochen »

dit komt door het deurtje te ver openduwen(trekken), heb dit ook gehad met mijn 2dehands Lancer evo 8, motorkap kon niet kon niet helemaal dicht :roll:
wat heb ik gedaan, juist het model gedemonteerd en de die beugels van de motorkap voorzichtig terug geduwd :) probleem was opgelost. denk dat uw lambo ook zoiets zal zijn :angel:
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Plaats reactie