Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
117ayrton schreef:ook nog de porsche 935 # 4watkins glen 1976 maar ik kan maar nergens vinden wie er mee reed
en als laatste via porsche nog een porsche 935 # 4 maar nu mugello 1976 ook hier kan ik geen informatie vinden
Mooie aanwinsten Victor!
Watkins Glen 1976: #4 Stommelen en Schurti 1e plaats (Mass en Ickx reden toen met de #2)
Mugello 1976: #4 Ickx en Mass 1e plaats
Ze staan bij mij op de kast te wachten tot de fotograaf tijd heeft
117ayrton schreef:ook nog de porsche 935 # 4watkins glen 1976 maar ik kan maar nergens vinden wie er mee reed
en als laatste via porsche nog een porsche 935 # 4 maar nu mugello 1976 ook hier kan ik geen informatie vinden
Mooie aanwinsten Victor!
Watkins Glen 1976: #4 Stommelen en Schurti 1e plaats (Mass en Ickx reden toen met de #2)
Mugello 1976: #4 Ickx en Mass 1e plaats
Ze staan bij mij op de kast te wachten tot de fotograaf tijd heeft
daar mijn vroegere foto's weg zijn heb ik besloten om nu wat via tema's te werken ,ik begin met mijn formule1 verzameling van peter sauber die toch een neus had voor talentrijke rijders.
deel 2 volgt later