Okè, zodoende... Ik dacht je weet maar nooit!rudie20vt schreef:nee hoor maar ken die mensen wel, en haaksbergen noemen ze nu eenmaal de ster van twente.(en mag er graag wonen)Vortec schreef:Hoezo Ster van Twente onder je naam? Draai jij daarbij?

Okè, zodoende... Ik dacht je weet maar nooit!rudie20vt schreef:nee hoor maar ken die mensen wel, en haaksbergen noemen ze nu eenmaal de ster van twente.(en mag er graag wonen)Vortec schreef:Hoezo Ster van Twente onder je naam? Draai jij daarbij?

oke sorry had het efe niet meer bijgehouden.(druk,druk,druk)Smokey schreef:Hey Rudie..........
Wordt het zolangzamerhand niet eens een keer tijd voor wat mooiere foto`s van je collectie en de update`s van de laatste maandenKan me niet voorstellen dat je al zo`n tijd stil ligt
.
Dus euh.....ff pics maken broer, dit mogen de anderen ook wel zien
Greetz Richard

kijk zo hoort dat
 kijk zo hoort dat   

maar wat voor een groot gevaarte staat er nu op de kast ? is dat een Pocher?
  maar wat voor een groot gevaarte staat er nu op de kast ? is dat een Pocher?

nee dit is en ferrari testarossa 512 TR , merk van de bouwdoos weet ik zo niet maar is helemaal van ijzer en alles kan los en ziet er super uit.skyline_fanatic schreef:Man man man wat een verzameling

dus dubbel maar heb ik aan mijn broertje (smokey hier op het forum) weggeven.
  dus dubbel maar heb ik aan mijn broertje (smokey hier op het forum) weggeven.

Linda (ik moet nu van haar zeggen : "mijn vrouw") vind het ook een mooi systeem
 Linda (ik moet nu van haar zeggen : "mijn vrouw") vind het ook een mooi systeem