vitrine pocher

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
modelfreak
Berichten: 65
Lid geworden op: di 11 okt 2005 16:17
Locatie: Arnhem

vitrine pocher

Bericht door modelfreak »

hallo allemaal,

effe een vraag: het zal wel eens eerder zijn gevraagd op het forum,maar ik kan het zo gauw niet vinden.

weet iemand waar ik een vitrinebox voor een pocher kan kopen?

mvg modelfreak
Gebruikersavatar
Fss
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 aug 2008 10:23

Re: vitrine pocher

Bericht door Fss »

De juiste vitrine vinden is steeds een moeilijke zaak. Ik heb mijn Pocher modellen in een "tot vitrine omgetoverde kleerkast" geplaatst (je kan die kasten regelmatig op EBAY kopen). Er zijn nog andere mogelijkheden zoals de Billy kasten van IKEA die je makkelijk tot vitrine kan verbouwen. Wat je ook kan doen is een vitrinekast (een bak meer) in plexi laten maken, maar dan riskeer je dat je hier en daar wat kastjes heb... Ik denk dat de Billy kasten nog de meest harmonieuze oplossing zijn, en ja kan ze ook voorzien van verlichting. (En die BILLY kasten blijven in het gamma van IKEA, je kan er binnen 10 jaar nog een bijkopen als het moet).
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Re: vitrine pocher

Bericht door De_Modelautogarage »

Als je er 1 of 2 nodig heb zou ik eens op marktpl kijken trefwoord pocher :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: vitrine pocher

Bericht door a vd winkel »

Frank (een van onze partners) in Schijndel kan zelfs plexiglas vitrines op maat laten maken... misschien nog wel een van de makkelijkste en misschien ook wel goedkoopste manieren
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: vitrine pocher

Bericht door rpi »

@ Fss: die Billy kasten zijn toch niet zo diep? Of zijn er verschillende dieptes verkrijgbaar? Heb er ook wel eens naar gekeken, maar vond ze voor mijn 1:12 modellen te ondiep. Jouw 1:12 of zelfs 1:8 krijg je daar toch niet in zeker?
Gebruikersavatar
Fss
Berichten: 105
Lid geworden op: ma 25 aug 2008 10:23

Re: vitrine pocher

Bericht door Fss »

Ik kan dat nu niet checken (ben momenteel aan het verhuizen) maar de Rolls, Bugatti etc die hebben plaats genoeg. Ik zet 1 model per plank. Misschien zijn de Ferrari's te breed?
Plaats reactie