De AutoART folder

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

De AutoART folder

Bericht door MiddleMan »

Ik kreeg bij een van mijn modellen een foldertje van deze fabrikant.
Hier staan modellen in van een aantal jaren geleden in en nieuwe modellen.

Echter, ik mis ook een modellen. Hoe is deze folder tot stand gekomen? Wat waren de criteria om bepaalde modellen in deze folder te plaatsen?
Het is Edition 9. :)
Instagram: DutchC6
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Re: De AutoART folder

Bericht door kwiebje »

Denk dat het meer een naslagwerk voor de Autoart spaarders is. Dan kun je zien welk model er uitgegeven is en welk nummer het had.
Vaak kondigt autoart wel eens modellen aan maar dat duurt nog jaren voordat ze geproduceerd worden of ze komen ineens met nieuwe modellen aan zetten uit het niets.

Dat is juist het leuke, behalve als je op bepaalde modellen zit te wachten.
Afbeelding
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: De AutoART folder

Bericht door MiddleMan »

Ok, maar waarom model A dan wel in de folder en B niet. Als het als naslagwerk is bedoeld was (het is inderdaad een handig boekje! :mrgreen: ) dan zouden ze eigenlijk geen modellen mogen missen.
Nu staat de evo2 MB van Berlijn er wel in en bijvoorbeeld de Zung Fu versie niet. Waarom maken ze dit soort keuzes?
Instagram: DutchC6
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Re: De AutoART folder

Bericht door kwiebje »

Geen idee, ik zou zeggen stuur eens een meeltje naar Autoart zelf. Die kunnen wellicht die vraag het beste beantwoorden. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: De AutoART folder

Bericht door Ricardo »

Waarschijnlijk omdat dat model na het boekje pas bedacht is :mrgreen: Editie 9 is volgens mij ook vrij "oud" als ik me niet vergis. Heb hem ook en het is al een tijd geleden dat ik een AA heb gekocht :D
Plaats reactie