Ohio (USA)

In dit subforum kun je een bericht plaatsen als je opzoek bent naar een modelautowinkel in een bepaalde plaats of provincie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Ohio (USA)

Bericht door Autofan »

Ik ga 19 april naar Ohio voor mn werk en wil in de weekenden wel leuke dingen doen: bijv. Chicago, Dallas etc. Wie weet er toevallig modelautowinkels in de buurt daar voor import? Liefst in de grotere steden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Re: Ohio (USA)

Bericht door ViperArry »

Werk je bij Sogeti? Zag dat je BI had gedaan en voor je werk erheen ging..... (mn broer heeft volgens mij t zelfde traject afgelegd)
Ohio is erg gezellig!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Ohio (USA)

Bericht door St. Paul »

In Dallas kun je in de grote straat achter de witte kerk door een passage naar een parallel lopend straatje wat uitkomt op een pleintje met enkele winkeltjes. Als je links van het waterwerk kijkt zie je een straatje tussen de McDonalds en een Starbucks. Als je daar in loopt kom je op een gegeven moment bij een wapenshop. Net hier naast zit een trapje naar boven dat leidt naar een modelautowinkel. Ze verkopen naast modelauto's ook rodeospullen. Beetje rare combo maar dat schijnen de interesses van het echtpaar te zijn dat de shop runt.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Re: Ohio (USA)

Bericht door boerke04 »

St. Paul schreef:In Dallas kun je in de grote straat achter de witte kerk door een passage naar een parallel lopend straatje wat uitkomt op een pleintje met enkele winkeltjes. Als je links van het waterwerk kijkt zie je een straatje tussen de McDonalds en een Starbucks. Als je daar in loopt kom je op een gegeven moment bij een wapenshop. Net hier naast zit een trapje naar boven dat leidt naar een modelautowinkel. Ze verkopen naast modelauto's ook rodeospullen. Beetje rare combo maar dat schijnen de interesses van het echtpaar te zijn dat de shop runt.
In grote lijnen heb je gelijk Saint, maar het is geen Mc Donalds maar een burgerking en het koppel dat de winkel runt is geen echtpaar maar broer en zus.
Maar broer en zus en echtpaar schijnt in de USA vaak goed samen te kunnen gaan :wink:
Laatst gewijzigd door boerke04 op ma 28 apr 2008 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Ohio (USA)

Bericht door St. Paul »

Het is voor mij ook al even geleden. Vond die winkel in NY nog altijd de bom. :worshippy:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Re: Ohio (USA)

Bericht door boerke04 »

St. Paul schreef:Het is voor mij ook al even geleden. Vond die winkel in NY nog altijd de bom. :worshippy:
In NY ben ik nog niet geweest, maar die zaak in Dallas vond ik in ieder geval wel de moeite waard :cool: . Alleen die rodeospullen.....maarja daar doe je nu eenmaal niets aan :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Re: Ohio (USA)

Bericht door Jolly Club »

Handig die routebeschrijving Saint, heb laatst in Dallas halve dag naar het School Book Depository lopen zoeken… maar helaas nooit gevonden! :?

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: Ohio (USA)

Bericht door Autofan »

ViperArry schreef:Werk je bij Sogeti? Zag dat je BI had gedaan en voor je werk erheen ging..... (mn broer heeft volgens mij t zelfde traject afgelegd)
Ohio is erg gezellig!
Daar werk ik idd. Zit atm nog steeds in de USA. ;) Nog een weekje. In Chicago niks gevonden. Dallas hadden we geen zin in, toch bedankt voor de tip. :thump_up: Heb nog aan New York gedacht, maar heb besloten om dat een andere keer te doen. Kom namelijk zeker nog een keer terug in de USA. :)

P.s. St. Paul, Saint... Klinkt bekend, maar hier doel ik op iets anders dan MAF. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Ohio (USA)

Bericht door St. Paul »

:mrgreen: Yep daar zit ook een mooie zaak. :thump_up: :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Plaats reactie